راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باشگاه مشتریان سانا؛ ابزار هوشمندسازی کسب‌وکار شما

امروزه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، شکل و ماهیت بسیاری از کسب‌وکارهای تجاری را تغییر داده و قدرت آنها را در ارائه خدمات، به شکل چشم‌گیری بالا برده است؛ بنابراین استفاده از ابزارهای مناسب در بازار رقابتی موجود امری ضروری است، اما نکته کلیدی و اصلی در رونق کسب‌وکارها، رضایت‌مندی مشتریان و بازدیدکنندگان است.

پلتفرم باشگاه مشتریان ساز «سانا» یکی از محصولات وفادارسازی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که به‌عنوان راهکاری جامع، امکان ساخت و راه‌اندازی باشگاه مشتریان خاص را برای انواع کسب‌وکارها، متناسب با صنف، اندازه و استراتژی آنها فراهم می‌کند.

با استفاده از سانا، اطلاعات خرید مشتریان درلحظه توسط دستگاه‌های کارت‌خوان در باشگاه ثبت شده و سناریوهای تعریف‌شده برای مشتریان در همان لحظه اعمال می‌شود. همچنین امکان اتصال باشگاه به صندوق فروشگاهی، برنامه حسابداری و سایر برنامه‌های کاربردی کسب‌وکار میسر است.

با استفاده از سانا، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند مشتریان خود را شناسایی کرده و رفتار آنها را رصد کنند و از طریق ابزارها و درگاه‌های مناسب، طرح‌های جذب یا نگه‌داشت مشتریان خود را در قالبی اثربخش برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی کنند.

پلتفرم مذکور بر چهار محور اصلی ثبت اطلاعات مشتريان، رصد و تحلیل رفتار مشتريان، تشویق هدفمند و انگیزه‌سازی و اجرای كمپين‌های تبليغاتی و ارتباط مستمر با مشتریان، طراحی و پیاده‌سازی شده و هر کدام از قابلیت‌های موجود در آن پوشش‌دهنده یکی از این محورهاست.

همچنین کسب‌وکارها با راه‌اندازی باشگاه مشتریان اختصاصی خود می‌توانند به امکانات ذیل دسترسی داشته باشند:

  • ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از مشتریان؛
  • رصد رفتار مشتریان و دسته‌بندی گزارش‌های مورد نیاز؛
  • صدور انواع کوپن‌های تخفیف اتوماتیک و دستی برای مشتریان؛
  • برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره‌های فروش؛
  • اطلاع‌رسانی انواع پیام‌ها به مشتریان از طریق پنل پیامکی.

کسب‌وکارها به‌منظور برخورداری از امکانات این پلتفرم می‌توانند به سایت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.