راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری ازکی‌وام و انتخاب / خرید اقساطی از برندهای اسنووا، دوو و بُست با شرایط ویژه

خرید لوازم خانگی این روزها با وجود تورم دشوارتر از قبل شده است؛ چراکه قیمت‌های این دسته از کالاها متغیر است و روزانه دچار نوسان می‌شود. به همین دلیل خرید اقساطی نه‌تنها راه‌حلی برای خرید به‌صرفه است، بلکه از طریق آن افراد می‌توانند به اولویت‌های دیگری که برای خرید در نظر داشتند، دست یابند. به‌ گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، امکان خرید اقساطی لوازم خانگی از طریق ازکی‌وام با همکاری گروه صنعتی انتخاب برای افراد فراهم شده تا آن‌ها بتوانند با شرایطی ساده‌تر کالای موردنظر خود را تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، گروه صنعتی انتخاب بیش از ۴۰ سال است که به تولید لوازم خانگی در برندهای متنوع می‌پردازد. از برندهای معتبری که در مجموعه انتخاب به فروش می‌رسند می‌توان اسنوا، دوو و بُست را نام برد. افراد می‌توانند هرکدام از محصولات برندهای مختلف گروه انتخاب مانند یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید، اجاق‌گاز، مایکروویو، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی را از طریق سایت اینترنتی انتخاب خریداری کنند.


راهکار ازکی‌وام در تسهیل خرید اقساطی لوازم خانگی


راهکاری که ازکی‌وام برای خرید به‌صرفه‌ لوازم خانگی ارائه داده، خرید اقساطی با شرایط ساده است. در این راهکار که کاملاً به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، افراد می‌توانند بدون ضامن از ۵ تا ۵۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از این طریق کالاهای موردنظر خود را در سایت انتخاب به‌صورت اقساطی خریداری کنند.

نحوه خرید اقساطی در سایت انتخاب از طریق ازکی‌وام مانند دیگر خریدهای اینترنتی است؛ افراد پس از انتخاب کالا یا کالاهای موردنظر خود وارد مرحله پرداخت می‌شوند. آن‌ها در این مرحله به‌جای انتخاب درگاه‌های معمول پرداخت، درگاه پرداخت اعتباری ازکی‌وام را انتخاب می‌کنند. به این صورت وارد پنل کاربری خود در ازکی‌وام می‌شوند و فرایند خرید خود را کامل می‌کنند.


طرح‌های اعتباری ازکی‌وام


در حال حاضر دو طرح‌ اعتباری فعال در ازکی‌وام وجود دارد که شرایط ویژه‌ای را برای افراد فراهم کرده‌ تا آن‌ها بتوانند متناسب با شرایط خود هرکدام از طرح‌ها را انتخاب کنند. بازپرداخت طولانی، بدون ضامن و با ارائه چک صیادی، نرخ سود پایین، ثبت‌نام برای دریافت اعتبار و خرید اعتباری از سراسر کشور و … از جمله شرایط طرح‌های اعتباری ازکی‌وام است.

در ضمن فرایند دریافت اعتبار در ازکی‌وام به‌صورت کاملاً آنلاین انجام می‌شود. درواقع از مرحله بارگذاری مدارک تا اضافه شدن اعتبار به حساب فرد، نیازی به حتی یک بار مراجعه حضوری نیست.


شرایط دریافت اعتبار


برای دریافت اعتبار، افراد در ابتدا باید به سایت ازکی‌وام مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام، مدارک موردنیاز خود ازجمله برخی مدارک هویتی و شغلی را بارگذاری کنند. پس از آن می‌توانند از طریق سایت انتخاب محصولات دلخواه را برندهای مختلف انتخاب کنند. در ادامه پس از ورود به صفحه پرداخت در سایت «انتخاب»، به‌جای انتخاب درگاه‌های معمول، درگاه پرداخت اعتباری ازکی‌وام را برمی‌گزینند. درنهایت با توجه به طرح انتخابی، اقساط خود را می‌پردازند.

چشم‌انداز مجموعه ازکی‌وام ساده‌تر کردن هرچه بیشتر فرایندهای اعتباردهی به افراد است تا آن‌ها بتوانند شرایط بهتری را در استفاده از خدمات اعتباری تجربه کنند. برای انتقال این تجربه و ایجاد شرایط بهتر، ازکی‌وام از ابتدای فعالیت خود سعی کرده طرح‌های متنوع اعتباری برای خرید اقساطی کالا و خدمات ارائه دهد. در کنار این هدف، ازکی‌وام با فروشگاه‌های مختلفی در دسته‌هایی مانند لوازم خانگی، کالای دیجیتال، لوازم ورزشی و آلات موسیقی همکاری می‌کند تا بتواند عمق بازار اعتباردهی آنلاین را توسعه دهد.

در کنار این موارد امکان دریافت اعتبار سازمانی نیز برای کسب‌وکارها در ازکی‌وام فراهم است. از طریق این سرویس سازمان‌ها می‌توانند درخواست خود را به ازکی‌وام ارائه دهند تا ازکی‌وام امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی را برای کارکنان سازمان موردنظر فراهم کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از نحوه دریافت اعتبار می‌توانند به سایت ازکی‌‌وام مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.