راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تنها دو هفته تا پایان مهلت ثبت درخواست در فراخوان شتاب‌دهی تکنوتجارت باقی‌ مانده است

با نزدیک‌شدن به پایان خردادماه، مهلت ثبت‌ درخواست در فراخوان اولین دوره جذب استارتاپ در شتاب‌دهنده تکنوتجارت به‌روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی تکنوتجارت، فراخوان اولین دوره جذب استارتاپ در شتاب‌دهنده تکنوتجارت که از بهمن‌ماه سال گذشته منتشر شده بود، به‌دلیل درخواست‌های متعدد استارتاپ‌ها، تعطیلات نوروز و بازگشایی دانشگاه‌ها، برای دو ماه تمدید شد و حالا با نزدیک‌شدن به پایان خردادماه، به‌ روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

استارتاپ‌هایی که در جریان این فراخوان پذیرفته شوند، می‌توانند علاوه بر استفاده از 500 میلیون تومان سرمایه گذاری به‌صورت نقدی و غیرنقدی از خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های تخصصی و عمومی در حوزه فین‌تک و تجارت الکترونیک، استقرار در فضای کار اشتراکی، حمایت و دسترسی به شبکه غنی بانک تجارت جهت ورود به بازار، سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه در مرحله بعدی و بسیاری از خدمات دیگر بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای شرکت در این فراخوان تا 31 خرداد 1401 فرصت دارند که پس از کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت acc.technotejarat.ir و یا شماره تماس 58302-021 با مراجعه به سایت startup.technotejarat.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.