راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از شرکت پرداخت نوین بازدید کردند

اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در جلسه‌ای مورخ سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت از شرکت پرداخت نوین بازدید کردند. در این جلسه که شرکت پرداخت نوین میزبان اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک اقتصاد نوین بود محمدعلی ایزدی رئیس هیئت‌مدیره، علیرضا بلگوری مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین، علی امانی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، مرتضی معیری عضو هیئت‌مدیره، غلامحسین احمدی عضو هیئت‌مدیره، امین مطیعی مدیرعامل شرکت پرداخت، محمدرضا روشناس عضو هیئت‌مدیره شرکت پرداخت نوین و معصومه ملاصالحی مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های گروه اقتصاد نوین، حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی پرداخت نوین، در ابتدای نشست امین مطیعی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، گزارشی از عملکرد شرکت در سال گذشته ارائه کرد. مطیعی، در بخشی از گزارش خود ضمن ارائه داده‌های آماری مربوط به جایگاه شرکت پرداخت نوین و تراکنش‌های آن در سال ۱۴۰۰ گفت: «آن چه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ایجاد حس رضایت و خوشنودی در پذیرندگان برای استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک ما است. ازاین‌رو با تقویت نمایندگان و ایجاد شعب در سراسر کشور قصد داریم به‌صورت مداوم و پیوسته ضمن بررسی کیفی و کمی ارائه خدمات، حس مسئولیت‌پذیری و اعتماد به پذیرندگان را افزایش دهیم.»

او با اشاره به وضعیت موجود و چالش‌ها گفت: «در حال حاضر تمام تلاش ما ساماندهی و ایجاد یک‌روند مشخص و استاندارد در کلیه امور است. ازاین‌رو واحدهای جدیدی را در بدنه سازمان ایجاد خواهیم کرد تا روند روبه‌رشد بیشتری و شایسته‌تری را تجربه کنیم.»

مطیعی با ارائه برنامه‌های خود اظهار امیدواری کرد که روند روبه‌رشد شرکت پرداخت نوین به‌زودی با شتاب بیشتری همراه خواهد بود و برنامه‌های گسترده‌ای برای این مهم در معاونت‌های مختلف برای این مهم تدوین شده است که فرایند اجرایی آن انجام شده و در برخی موارد در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

مطیعی در ادامه از ارائه مدل‌های جدیدی برای افزایش سهم تراکنش شرکت پرداخت نوین در بازار پرداخت الکترونیک کشور خبر داد و گفت: «تلاش مجموعه به سمتی است که با ارائه سامانه‌های جدید، اکوسیستم کامل و جامعی از پرداخت الکترونیک را برای شرکت پرداخت نوین ایجاد کند. او در ادامه اظهار امیدواری کرد که نتایج شگفت‌انگیز تغییرات به‌زودی در صنعت منعکس خواهد شد و مسیر رو به پیشرفت برای دستیابی اهداف بلندمدت برای شرکت پرداخت نوین هموارتر از گذشته خواهد بود.»

بلگوری مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین، ضمن تقدیر از اقدامات رو به پیشرفت انجام شده به توافق و همدلی بسیار خوب بانک اقتصاد نوین و شرکت پرداخت نوین اشاره کرد و گفت: «حفظ روند موجود می‌تواند موجب دستیابی به اهداف در زمانی بسیار کمتر از مدت پیش‌بینی‌شده شود و امید است که این مهم به‌زودی اتفاق بیفتد.»

در پایان این نشست نیز، ایزدی رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین، ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت پرداخت نوین ابراز امیدواری کرد که به‌زودی موفقیت‌های بزرگی در این صنعت برای شرکت پرداخت نوین رخ دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.