راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استقبال کاربران از اپلیکیشن پاس در نمایشگاه کتاب / شارژ رایگان برای بازدیدکنندگان نمایشگاه

در حاشیه برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اپلیکیشن تازه‌وارد پاس، محصول شرکت پرداخت الکترونیک سپهر نظر مراجعه‌کنندگان را به خود جلب کرده است.

به  گزارش روابط‌عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، اپلیکیشن پاس که به گفته بسیاری از کاربران نمایشگاه یکی از اپ‌های جذاب با کاربری راحت و آسان است، محصول شرکت پرداخت الکترونیک سپهر است که در این نمایشگاه مسئولیت پرداخت‌های الکترونیک را بر عهده دارد.

علاوه بر شارژ رایگان و جوایزی که پاس برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در نظر گرفته، این اپلیکیشن مزایایی همچون کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران، بخش ویژه پذیرندگان و دارندگان کارت‌خوان با انواع قابلیت‌ها و امکانات متنوع نظر بازدیدکنندگان و غرفه‌داران را به خود جلب کرده است.

کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبض، نیکوکاری، گردشگری، اعتبارسنجی بانکی، سهام دولت، سامانه سجام، سامانه شمس، شارژ ساختمان، بیمه، عوارض بزرگراهی از دیگر امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

پاس برای علاقه‌مندان خارج از نمایشگاه در کافه بازار، google play، سیبچه، سیب اپ، مایکت، سیب ایرانی در دسترس است.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ٢١ تا ٣١ اردیبهشت ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به میزهای نصب پاس در نمایشگاه از امکانات و جوایز این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.