راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لندین برنده نهایی اینوتکس پیچ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ شد

اینوتکس پیچ، یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رقابت‌ بین استارتاپ‌های سراسر کشور برای چهارمین سال متوالی برگزار شد.

​​این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در مرحله نخست استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت که در استان‌های مختلف برگزار و پس از آن از هر شهر دو نفر انتخاب شدند.

​​در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید.

​​امسال برای سومین بار رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب نبرد استارتاپی (Battle) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دوبه‌دو به بحث و مناظره با یکدیگر  پرداختند تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردید. امسال استارتاپ لندین قهرمان رویداد اینوتکس ۲۰۲۲ شد.


​​لندین، سرویس ساخت لندینگ پیج


​​لندین یک سرویس لندینگ پیج ساز است که می‌توانید با چند کلیک ساده بدون دانش فنی و هدررفت زمان لندینگ پیج حرفه‌ای خود را بسازید.

​​همه ما می‌دانیم وقتی بخواهیم یک کمپین دیجیتال اجرا کنیم متناسب با هدف کمپین و مخاطب‌هایمان نیاز به لندینگ پیج استاندارد داریم که نرخ تبدیل مناسبی داشته باشد. شما در لندین می‌توانید بر اساس ساختار و چارچوب‌های تعیین شده با هویت بصری و پکیج‌های تصویرسازی آماده لندینگ پیج خود را بسازید. لندینگ پیج خود را می‌توانید به راحتی به سایر سرویس‌ها از جمله گوگل آنالیتیکس، تک منیجر، رایچت، یکتانت متصل کنید تا بتوانید عملکرد بهتری را تجربه کنید.

​​در مرحله آخر لندینگ پیج خود بر آدرس دلخواه بر روی بستر زیرساخت لندین بسازید و در صورت تمایل با اسکریپت اتصال از لندینگ پیج خود در هر آدرسی که دوست دارید بارگذاری و استفاده کنید.

​​هم اکنون لندین به بیش از ۱۰ هزار کسب‌وکار آنلاین خدمات ارائه می‌دهد و به‌صورت میانگین ماهانه لندین بیش از ۱.۵ میلیون ترافیک ورودی بر روی لندینگ پیج‌ها را میزبانی می‌کند. برخی از مشتریان لندین می‌توان به  مجموعه قطار فدک، کافه‌بازار اشاره کرد.

​​در بخش اندازه بازار لندین، طبق اعلام گزارش سال گذشته شاپرک بیش از ۳ میلیون کسب‌وکار آنلاین فعال وجود دارد که از دیدگاه لندین از کانال‌های بازاریابی متنوع برای جذب مخاطب و تبدیل به مشتری استفاده می‌کنند. لندین می‌تواند کمک کنند تا کسب‌وکارهای آنلاین مخاطبان بیشتری را به مشتری تبدیل کنند.

​​برخی از امکانات لندین:

  • ​​قابلیت اتصال به دامنه
  • ​​اتصال به سایر سرویس‌ها
  • ​​فرم ساز و مدیریت یکپارچه مشتریان در یک پلتفرم
  • ​​تحمل ترافیک در کمپین‌های پرمخاطب
  • ​​هویت بصری آماده

​​برای آشنایی بیشتر با خدمات این پلتفرم کافی است به وب‌سایت لندین مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.