راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین حضور انتشارات راه پرداخت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب / رونمایی از جدیدترین کتاب‌های انتشارات در نمایشگاه

انتشارات تخصصی راه پرداخت، از امروز تا ۳۱ اردیبهشت برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۱ حضور دارد و با کد غرفه ۴۶۹ (در نقشه) به جمع غرفه‌داران نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ پیوسته است. علاقه‌مندان به خواندن و آموختن درباره نوآوری و فناوری‌های مالی می‌توانند به مدت 10 روز از این غرفه بازدید کنند.

ارزهای دیجیتال و بلاکچین، هوش مصنوعی، علوم داده، نوآوری، اقتصاد دیجیتال، حقوق، امنیت، فین‌تک و زیرشاخه‌های آن و… از عمده موضوعات کتاب‌های انتشارات راه پرداخت هستند که با زبانی ساده برای همه؛ از کارشناسان و متخصصان گرفته تا علاقه‌مندان و تازه‌کاران مناسب و قابل فهم‌اند.

جدید‌ترین کتاب‌های انتشارات راه‌پرداخت مانند چاپ هفتم یک ساتوشی، چاپ اول راهنمای هویت دیجیتال و چاپ سوم مبانی بلاکچین در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 1401 رونمایی شده و به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

درب ۵۲، راهروی ۱۶، غرفه ۲۰ نشانی غرفه انتشارات راه پرداخت در نمایشگاه کتاب است و کد 469 در نقشه شمارا به این غرفه راهنمایی می‌کند. همچنین علاقه‌مندان از طریق این لینک می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری و با تخفیف خریداری کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه کتاب پس از چندسال وقفه از تاریخ 21 اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت در دو بخش حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.