راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عصبانیت فروشگاه داران اینترنتی از سیاست جدید اداره پست

ظاهرا در جلسه مشترک شرکت پست با فعالان بازار الکترونیک مقرر شد از آغاز دی ماه ارایه خدمات پستی در سرویس خرید و فروش اینترنتی صرفاً از طریق سرویس پست پیشتاز و پیک شهری صورت پذیرد.

امروز سه شنبه بخش فناوری اطلاعات خبرآنلاین با حجم زیادی از کامنت های کاربران که عمدتا فروشگاه داران اینترنتی هستند، روبرو شده و این موضوع را مطرح کرده اند که با این سیاست 15 هزار فروشگاه اینترنتی در کشور با ورشکستگی مواجه خواهند شد.

مهدی در همین رابطه نوشت: {شرکت پست با این اقدام ضربه محکم دیگری به صاحبان فروشگاه های اینترنتی وارد کرد وقتی هزینه پست 4 برابر قیمت کالا باشد آیا منطقی است مشتری ثبت سفارش کند ؟ بد نیست بدانید شرکت پست سالیانه از هر فروشگاه نیز آبونمان دریافت میکند و هزینه برگشت کالا را نیز از حساب صاحب فروشگاه کسر میکند این در حالیست که کیفیت ارائه خدمات پست روز به روز کاهش یافته و ماموران پست نیز گاها در صورتی که نشانی دور باشد یا دسترسی به ان در فصل زمستان میسر نباشد با خودکار روی پاکت مینویسند گیرنده در محل نبود و برگشت میزنند در اینصورت هزینه برگشتی از صاحب فروشگاه اخذ میشود که در پست پیشتاز این هزینه حداقل 5000 تومان و حداکثر تا 20000 تومان بسته به وزن محصول و مقصد میباشد در استانه بیکار شدن 15000 فروشگاه هستیم}

منبع: خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.