راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برند گوچی به صورت آزمایشی رمزارز می‌پذیرد

برند گوچی اعلام کرده به‌زودی در برخی از فروشگاه‌های ایالات متحده به‌صورت آزمایشی بیش‌تر از 10 ارز دیجیتال‌ از جمله دوج‌کوین، بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین و.. را می‌پذیرد.

بعد از انتشار این خبر توسط برند ایتالیایی گوچی، برخی از طرفداران این برند موفق شدند از شعبه‌های مستقر در نیویورک، لس‌آنجلس آتلانتا و لاس‌وگاس به‌صورت رمزارزی خرید کنند. در واقع از Wooster Street در نیویورک، Rodeo Drive در لس‌آنجلس، Miami Design District، Phipps Plaza در آتلانتا و The Shops at Crystals در لاس‌وگاس اولین فروشگاه‌های گوچی هستند که رمزارزهارابه جای پول‌های رایج پذیرفته‌اند. بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، اتریوم، بیت‌کوین وراپد، لایت‌کوین، شیبا اینو و پنج استیبل کوین متصل به دلار آمریکا و دوج‌کوین از رمزارزها مورد پذیرش گوچی هستند.

به گفته برند ایتالیایی گوچی، این شرکت در تابستان امسال پرداخت آزمایشی با رمزارز را از در آمریکای شمالی گسترش خواهد داد.
روند پرداخت‌های رمزارزی مانند پرداخت‌های موبایلی از طریق یک کد کیوآر یا NFC در یک پایانه فروش است؛ یک کد کیوآر برای ایمیل مشتریان طرفدار پرداخت با رمزارز ارسال می‌شود و آنها می‌توانند به‌وسیله کیف پول مجازی خود نسبت به پرداخت اقدام کنند.

گوچی همچنین یک تیم متخصص برای تمرکز بر وب سه ایجاد کرده است، گوچی اولین برند لوکسی بود که ان‌اف‌تی منتشر کرد و آن را در ماه ژوئن 25000 دلار فروخت.

منبع vogue
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.