راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران (DM talk) ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود

هشتمین رویداد DM talk در روزهای 22 و 23 اردیبهشت به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد بزرگ حوزه بازاریابی ایران که پیش از این قرار بود در اسفند سال 1400 برگزار شود اما با همه‌گیری سویه جدید ویروس کرونا، به تعویق افتاد، هم‌اکنون در ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال به صورت هیبرید برگزار می‌شود. برگزارکننده این رویداد، رسانه دی‌ام برد است.

این رویداد هرساله مخاطبین گسترده‌ای از مدیران بازاریابی و دیجیتال گرفته تا کارشناسان، مدیران عامل و علاقه‌مندان این حوزه دارد و با گردهم‌آوری متخصصان و فعالان موفق حوزه، دانشی تجربی و کاربردی را به این طیف مخاطبین انتقال داده و فضایی برای شبکه‌سازی جامعه بازاریابان ایران را فراهم می‌کند.

در هشتمین رویداد DM talk، علی رسولی CMO بازار، مهدی حبیبی CMO اسنپ‌فود، آرش خسرویان مدیر بازاریابی علی‌بابا، پریسا رحیمی مدیر تجارت الکترونیک نستله، کوروش عباسی، مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده، فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند، عادل طالبی مدیرعامل نشر برآیند و مؤسس تیزلند، عطیه نوری مدیر روابط عمومی گروه اسنپ، روژین نقوی CMO دکترنکست، احسان مهدی‌زاده CMO والکس، الهام وحیدی CMO ایران‌تلنت، پیمان خلیل مدیر سئو باسلام سخنرانی خواهند کرد.

همچنین دو پنل گفتگو نیز برگزار خواهد شد که طی آن‌ها مدیران عامل یکتانت، تپسل، صباویژن و دیما و همچنین مدیران بازاریابی دیجیتال دیجی‌کالا، اسنپ‌تریپ و ازکی پیرامون مسائل روز تبلیغات دیجیتال ایران بحث خواهند کرد.

 این رویداد با نام «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ»، بر روی چالش‌ها و فرصت‌هایی که بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارها به وجود می‌آورد تمرکز می‌کند و با دعوت از متخصصان موفق حوزه، از دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک اهرم رشد بزرگ سخن می‌گوید. هنوز امکان ثبت نام در این رویداد را دارید.


تاریخچه رویداد DM talk


این رویداد تا پیش از این 7 بار برگزار شده است و اولین دوره برگزاری آن هم به خردادماه سال 1397 برمی‌گردد. از همان ابتدا هدف انتقال تجربه، ساختن یک جامعه مشخص در حوزه بازاریابی و رشد و ارتقای سطح دانش در این حوزه بود. در 7 دوره گذشته مدیران بازاریابی، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال از برندهای مختلف و بزرگی همچون دیجی‌کالا، علی‌بابا، گروه اسنپ، لندو، ازکی، سامسونگ، تخفیفان، ایران‌تلنت، الوپیک، باسلام، اُکالا، آپ و… ارائه داشته‌اند و تجربیات خود را از کار در این مجموعه‌های موفق به مخاطبان انتقال داده‌اند.

رویداد پیشین با 2000 شرکت‌کننده آنلاین رکورد شرکت‌کنندگان DM talk را شکست و به دلیل مشارکت گسترده مخاطبان در پوشش رویداد در شبکه‌های اجتماعی، هشتگ رویداد DM talk به ترند توییتر تبدیل شد.

 برگزارکنندگان رویداد دی‌ام تاک 8 تصمیم گرفته‌اند که این دوره از رویداد به صورت هیبرید (حضوری و آنلاین) برگزار شود تا مخاطبان بیشتری بتوانند از محتوای رویداد بهره ببرند. هشتمین رویداد DM talk در 22 و 23 اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد. برای جزئیات و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام در این رویداد می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.