راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فرصت دوباره برای حضور در یک رویداد بزرگ / فراخوان دوره شتاب‌دهی تکنوتجارت تمدید شد

با توجه به استقبال متقاضیان و درخواست استارتاپ‌های متقاضی برای شرکت در اولین دوره جذب استارتاپ‌ در واحد شتاب‌دهنده مرکز نوآوری بانک تجارت، مهلت ثبت درخواست در این فراخوان تا 31 خردادماه 1401 تمدید شد.

بر این اساس، فراخوان شتاب‌دهی شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) که در راستای حمایت از استارتاپ‌های فعال در حوزه فین‌تک با محورهای فناوری مالی (لندتک، ولث‌تک، بلاکچین و رمزارز، اینشورتک) و تجارت الکترونیک آغاز شده بود تا پایان فصل بهار ادامه خواهد شد.

این در شرایطی است که پیش از این و به جهت درخواست‌های متعدد متقاضیان شرکت در اولین دوره شتاب‌دهی تکنوتجارت، سقف میزان سرمایه بذری قابل ارائه در این دوره از 250 میلیون تومان به 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود.

استارتاپ‌هایی که در جریان این فراخوان پذیرفته شوند می‌توانند علاوه بر استفاده از 500 میلیون تومان سرمایه پذیری به صورت نقدی و غیرنقدی از خدمات مشاوره‌ای و آموزش‌های تخصصی و عمومی در حوزه فین‌تک و تجارت الکترونیک، استقرار در فضای کار اشتراکی، حمایت و دسترسی به شبکه غنی بانک تجارت جهت ورود به بازار، سرمایه‌گذاری یا جذب سرمایه در راند بعدی و بسیاری از خدمات دیگر بهره‌مند شوند.

با تمدید مهلت ارسال درخواست، متقاضیان برای شرکت در این فراخوان تا 31 خرداد 1401 فرصت دارند که پس از کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت تکنوتجارت و یا شماره تماس 58302-021 با مراجعه به این نشانی نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.