راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری مشترک گلدیران و ازکی‌وام / خرید اقساطی لوازم خانگی جی‌پلاس تا سقف ۵۰ میلیون تومان

طی همکاری مشترک شرکت صنایع گلدیران و مجموعه ازکی‌وام، به‌منظور گسترش عمق بازار خدمات اعتباری و مالی، امکان خرید اقساطی کالا از طریق ازکی‌وام در فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، گروه گلدیران با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌های لوازم خانگی در ایران محسوب می‌شود. این گروه در چند سال اخیر برند متمایزی را به نام جی‌پلاس خلق کرده که یکی از دسته‌های مهم محصولی آن لوازم خانگی است.

از مزیت‌های اصلی صنایع گلدیران و به‌خصوص برند انحصاری جی‌پلاس عرضه محصولات متنوع و به‌روز دنیا با قیمت مناسب و شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور است. این مجموعه همچنین خدمات خرید غیرحضوری خود را نیز از طریق سایت گلدیران پلاس ارائه داده تا افراد به‌راحتی بتوانند با انتخاب کالای دلخواه خود سهولت بیشتری را در خرید تجربه کنند.

در این راستا ازکی‌وام در کنار این هلدینگ، امکان خرید اقساطی کالاهای لوازم خانگی برند جی‌پلاس را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن کالاهای موردنیاز خود را تهیه کنند. در برند جی‌پلاس انواع لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، مایکروویو، اجاق گاز، جاروبرقی و غیره موجود است و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت گلدیران پلاس انواع این کالاها را بررسی و برای خرید اقساطی انتخاب کنند.

ازکی‌وام به‌عنوان مجموعه ارائه‌دهنده خدمات اعتباری و مالی، طرح‌های اعتباری متنوعی را برای مقایسه و انتخاب در اختیار کاربران خود قرار داده است. به همین دلیل افراد می‌توانند متناسب با شرایط خود برای درخواست اعتبار اقدام کنند. در حال حاضر می‌توان با دریافت اعتبار تا سقف ۵۰ میلیون تومان هرکدام از لوازم خانگی موجود در سایت گلدیران پلاس را انتخاب کرد و هزینه آن را در اقساط طولانی‌مدت پرداخت.


شرایط خرید اقساطی از سایت گلدیران پلاس


کاربران از طریق ازکی‌وام پس از دریافت اعتبار می‌توانند هرکدام از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام را برای خرید اقساطی انتخاب کنند. در این میان خرید اقساطی از گلدیران پلاس بدون پیش‌پرداخت است. درواقع کاربران در خرید اقساطی خود نیازی نیست ابتدا هزینه‌ای را بابت پیش‌پرداخت بپردازند و پرداخت اقساط آن‌ها از ماه بعد آغاز می‌شود.

برای دریافت اعتبار، افراد در ابتدا باید به سایت ازکی‌وام مراجعه و پس از ثبت‌نام، مدارک موردنیاز خود را ازجمله برخی مدارک هویتی و شغلی بارگذاری کنند. پس از آن می‌توانند از طریق سایت گلدیران پلاس محصولات موردنظر خود را در بخش لوازم خانگی انتخاب کنند. در ادامه پس از ورود به صفحه پرداخت، به‌جای انتخاب درگاه‌های معمول، درگاه پرداخت اعتباری ازکی‌وام را برمی‌گزینند. درنهایت با توجه به طرح انتخابی، اقساط خود را پرداخت می‌کنند.

از ویژگی‌های دریافت اعتبار در ازکی‌وام و خرید اقساطی این است که تمام مراحل کاملاً آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود. همچنین برای دریافت این اعتبار نیازی به ضامن نیست و ملاک دریافت اعتبار خود افراد هستند.

لازم به ذکر است در صورت خرید با درگاه اعتباری ازکی‌وام در فروشگاه گلدیران پلاس، نیازی به پرداخت هزینه عملیات وجود ندارد. درواقع اولین پرداخت اقساط مشتریان از ماه بعد شروع خواهد شد.


طرح‌های اعتباری متنوع ازکی‌وام


ازکی‌وام بستری برای مقایسه و انتخاب طرح‌های اعتباری گوناگون است. در حال حاضر افراد می‌توانند برای دریافت اعتبار از طریق طرح‌های حکمت و پایا اعتبار اقدام کنند.

دریافت اعتبار از طریق طرح حکمت

در طرح حکمت افراد می‌توانند از ۵ تا ۳۵ میلیون تومان با ارائه یک برگ چک صیادی (جدید یا قدیم) به‌عنوان ضمانت اعتبار دریافت و در بازه‌های زمانی ۶، ۹ و ۱۲ ماهه اقساط خود را پرداخت کنند. بازپرداخت اقساط هم به‌صورت آنلاین و از طریق پنل کاربری فرد در سایت ازکی‌وام انجام می‌شود.

دریافت اعتبار از طریق طرح پایا اعتبار

در طرح پایا اعتبار افراد می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای خرید اقساطی کالا اعتبار دریافت کنند. برای دریافت این اعتبار نیاز به ارائه چک صیادی جدید (بنفش) وجود دارد. دوره بازپرداخت نیز ۱۲ یا ۱۸ ماهه و نحوه بازپرداخت به‌صورت ارائه یک چک به ازای هر سه ماه است.

امکان دریافت اعتبار سازمانی برای خرید اقساطی لوازم خانگی گلدیران

در حال حاضر ازکی‌وام با فروشگاه‌های معتبر و متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف مانند لوازم خانگی، کالای دیجیتال و کالاهای تخصصی مثل آلات موسیقی و وسایل ورزشی همکاری دارد. افراد می‌توانند خرید خود را با اعتبار دریافتی از هرکدام از فروشگاه‌ها به‌صورت اقساطی انجام دهند. امکان خرید اقساطی چند کالا از فروشگاه‌های مختلف هم وجود دارد.

امکان دیگری که برای تسهیل فرایند خرید اقساطی از فروشگاه‌ها فراهم شده، دریافت اعتبار سازمانی است. از این رو، سازمان‌ها می‌توانند امکان خرید اقساطی کالا از برند چی‌پلاس و گروه گلدیران را با ارائه درخواست به ازکی‌وام برای کارکنان خود فراهم کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از نحوه دریافت اعتبار می‌توانند به سایت ازکی‌ وام مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.