راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با اعتبار ازکی‌وام در جیتکس ۲۰۲۲ شرکت کنید

چهل‌و‌دومین نمایشگاه جیتکس قرار است از ۱۸ تا ۲۲ مهرماه در محل مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار شود. این نمایشگاه از معتبرترین نمایشگاه‌های منطقه در زمینه فناوری اطلاعات است که هرساله بسیاری از مدیران ارشد شرکت‌های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در آن حضور می‌یابند.

به گزارش روابط عمومی ازکی ‌وام، مجموعه ازکی‌وام برای اولین‌ بار جهت تسهیل حضور شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه با همراهی آرش سروری، برنامه‌ساز و فعال حوزه فناوری و با همکاری شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری تجارت سفر شانا، تا ۳۰ میلیون تومان اعتبار خرید تور بازدید از نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲ ارائه می‌دهد.


شرایط دریافت اعتبار


افراد با توجه‌ به شرایط زیر می‌توانند این اعتبار را در ازکی‌وام دریافت کنند:

  • نداشتن چک برگشتی و بدهی بانکی در سیستم بانکی
  • ثبت‌نام و دریافت اعتبار کاملاً آنلاین
  • بدون نیاز به چک و با ارائه سفته الکترونیکی
  • ارائه معرفی‌نامه از سوی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • بازپرداخت ۱۲ماهه

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۵ مهرماه از طریق تماس با پشتیبانی ازکی‌وام به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۲۰ از ساعت ۸ تا ۲۴ درخواست خود را برای دریافت اعتبار خرید تور نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۲ اعلام کنند و با اعتبار دریافتی خود، تور دلخواه خود را برای شرکت در نمایشگاه از شرکت گردشگری شانا خریداری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دریافت اعتبار نیز شماره پشتیبانی ازکی‌وام پاسخگوی متقاضیان است.


امکانی به‌صرفه برای حضور در جیتکس ۲۰۲۲


نمایشگاه جیتکس دوبی هرساله با هدف هم‌افزایی و شبکه‌سازی، فرصتی ویژه برای جمع زیادی از دانشجویان، صاحبان استارتاپ‌ها، برنامه‌نویسان، مهندسان، اساتید دانشگاه، مدیران، کارشناسان و فعالان و علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم می‌کند. در همین زمینه ازکی‌وام، با ارائه اعتبار به فعالان و علاقه‌مندان اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات در تلاش است شرایط راحت‌تر و به‌صرفه‌تری برای آنها جهت حضور در این رویداد مهم بین‌المللی فراهم کند.

ازکی‌وام، به‌عنوان کسب‌وکار فعال حوزه‌ فین‌تک و لندتک، تلاش می‌کند ارتباط مؤثری بین شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و مردم ایجاد کند. برآیند این همکاری دسترسی ساده‌تر به منابع مالی برای هر سه رأس این پلتفرم سه‌وجهی است. مهم‌ترین خدمت ازکی‌وام در این راستا، ارائه‌ خدمات اعتباری با هدف تسهیل فرایند ارائه اعتبار و بالابردن قدرت خرید جامعه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.