راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت شهریه دانشگاه بنتلی با رمزارز / بنتلی اتریوم و بیت‌کوین می‌پذیرد

براساس اطلاعیه اخیر دانشگاه بنتلی آمریکا، دانشجویان این دانشگاه به‌زودی می‌توانند شهریه خود را با ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم و USDC پرداخت کنند. در راستای قرارداد همکاری دانشگاه بنتلی با صرافی کوین بیس، بنتلی اولین دانشگاه ایالات متحده است که این روش پرداخت را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه بنتلی در این خصوص گفته دانشگاه بنتلی درحال آماده سازی رهبران تجاری با مهارت‌های روز دنیاست. از آنجایی که دانشجویان بنتلی به دنبال یادگیری فناوری هستند، ما نیز از آنها استقبال می‌کنیم. به گفته او، دانشجویان در راستای همراهی با رشد این فناوری‌ها چشم انداز کسب‌وکارهای جهانی را متحول خواهند کرد.

در اطلاعیه این دانشگاه تاکید شده که رمزارزها نقش موثری در اقتصاد جهان ایفا می‌کنند و بر نحوه پرداخت حقوق، نحوه ردیابی پرداخت‌ها و حتی نحوه خرید بلیت بازی‌ها و کنسرت‌ها تأثیر خواهند گذاشت. گزارش فورچن بیزنس، پیش‌بینی کرده که سهم بازار جهانی ارزهای دیجیتال بیش از دو برابر شود.

دانشگاه بنتلی که به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر جهان شناخته می‌شود، از جمله دانشگاه‌های پیشرو در صنعت ارز دیجیتال است؛ پیش از این باربارا استیونز یکی از مربیان سابق تیم بستکبال زنان این دانشگاه توکن ان‌اف‌تی یادبود نایسمیت را منتشر کرد و باعث شد این دانشگاه عنوان اولین دانشگاه با توکن ‌ان‌اف‌تی را کسب کند. یکی از اولین گروه‌های بلاکچین بارهبری دانشجویان از دل این دانشگاه پدید آمده است. این گروه که توسط الکس کیم تاسیس شده، در ظرف کمتر از چندماه موفق شد 257 عضو را به خود جذب کند.

منبع بنتلی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.