پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
معرفی خدمات پشتیبانی بلوبانک / بلولاین؛ مسیری متفاوت برای پشتیبانی
«بلولاین» تعبیری از یک خط مستقیم بین مشتری و بلوبانک است؛ خطی که به دور از تعارفات و پیچیدگیهای عجیب و غریب نظام بانکی، فرصت یک ارتباط صمیمی و بدون اضطراب را به مشتری ارائه میدهد. «پشتیبانی، اما دوستداشتنی» اصلیترین ارزشی است که این تیم جوان و حرفهای، برای مشتریانش خلق میکند.
به گزارش روابط عمومی بلوبانک، حداکثر فاصله شما با بلولاین تنها ۲۰ ثانیه است. کاربر با کوچکترین ارادهای در هر صفحه از اپلیکیشن و با فشاردادن یک دکمه (آیکون علامت سؤال در منوی صورتحساب) قادر به برقراری مکالمهای صمیمی، در عین حال رسمی است و برای پیدا کردن پاسخ سؤالات، رفع چالشهای اپلیکیشنی و بانکداری در مسیر درست هدایت میشود.
انتخاب روش ارتباط با بلولاین با شماست. گفتوگوی متنی و صوتی آنلاین، ارتباط تلفنی، پشتیبانی در شبکههای اجتماعی با دسترسی 24ساعته، ویژگیهایی است که بلولاین را از سایر تیمها متمایز کرده و تعریف جدیدی از «پشتیبانی» را ارائه داده است.
خدمات کاربران ویژه برای تمامی کاربران
فرقی ندارد که شما از کجا با بلولاین تماس میگیرید یا موجودی حساب شما چقدر است، بلولاین خدماتی با کیفیت استاندارد و در شأن کاربران بلوبانک به شما ارائه میدهد. کاربران بلوبانک در جایجای ایران فارغ از مسافت، فرهنگ، سطح دانش و آگاهی از موضوعات بانکی، همه و همه یک نوع خدمات پشتیبانی ویژه از بلوبانک دریافت میکنند. حل مسئله کاربر با آرامش و احترام به کاربران، در هر ساعتی از شبانهروز و در سریعترین زمان ممکن تعریفی از ویژهدانستن همه کاربران است.
این تیم جوان و حرفهای با هدف ارائه خدمات پشتیبانی و ساختن تجربهای متفاوت برای کاربران بلوبانک، ایجاد شده تا بتواند تصویری متفاوت از آنچه تا به امروز از خدمات پشتیبانی وجود داشته را ارائه دهد. «بلوبانک» بهعنوان یک نئوبانک ایرانی در سال ۱۳۹۸ و با هدف ساختن تجربهای جدید برای هموطنان خود، شروع به کار کرد و از ابتدای فعالیت تاکنون تلاش کرده شعار و هدف خود را به بهترین شکل تحقق ببخشد. بر این اساس، با هدف ایجاد تجربهای جدید تیمی متفاوت را برای رسیدگی به مشکلات و سؤالات کاربران تشکیل داد تا بتواند تجربههای ناخوشایند تأخیر در پاسخگویی، نگرفتن جواب نهایی و در دسترس نبودن پشتیبانی را برای کاربران خود تغییر دهد.
بلولاین، تنها یک تیم پشتیبانی نیست، بلکه تیمی از کارشناسان بانکی است که 24ساعته، به رفع چالشها و پاسخگویی به سؤالات کاربران میپردازد. تفاوتی ندارد که کاربران از طریق چت با بلولاین ارتباط برقرار کنند یا تماس تلفنی، نهایتاً بهطور میانگین ۲۰ ثانیه در صف پاسخگویی منتظر میمانند. جالب است بدانید که مدتزمان صحبت کارشناسان با کاربران بلوبانک بهطور میانگین پنج دقیقه گزارش شده که نشان میدهد این تیم با صبر و حوصله به تمامی سؤالات و مشکلات کاربران پاسخ میدهد و هیچ سؤالی را بیجواب نمیگذارد. از ویژگیهایی که تجربهای متفاوت از پشتیبانی را با این تیم رقم میزند، این است که اعضای بلولاین از طریق یک ارتباط انسانی (غیرماشینی) و شخصیسازیشده، با بهرهگیری از هوش هیجانی با مشتریان صحبت خواهند کرد. تیم بلولاین با در نظر گرفتن این نکته که این روزها مکالمات پیامکی میان مردم، رایجتر از تماسهای تلفنی است، به کاربران خود این امکان را داده که به جای تماس تلفنی از گفتوگوی متنی استفاده کنند.
طبق آمار ۷۰ درصد از ارتباطات با بلولاین بهصورت چت، ۲۵ درصد بهصورت تماس و ۵ درصد بهصورت پیامهایی است که این تیم در شبکههای اجتماعی دریافت میکند. مهم نیست که کاربر بلوبانک باشید یا خیر، اعضای این تیم به هر جهت در تمام ساعات شبانهروز، بادقت و بدون تمایز به سؤالات بانکی شما پاسخ و راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
برای ارتباط با بلولاین میتوانید با شماره تلفن ۸۷۶۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید یا از بخش «تماس با ما» در وبسایت و اپلیکیشن بلوبانک استفاده کنید. اگر مایل به مکالمات ایمیلی هستید، میتوانید مشکل یا سؤال خود را در قالب یک ایمیل به آدرس support@bluteam.ir ارسال کنید.
تغییر چهارچوبها و ساختن یک تجربه متفاوت در شرایطی که الگوهای موجود بهصورت یک قالب کلی جا افتادهاند، کار چندان آسانی نیست، اما بلوبانک در این زمینه هم توانسته بهخوبی نشان دهد که چطور زمین بازی را به نفع کاربران عوض کرده و بهدنبال ساختن تجربههایی تازه و نوین است.