راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور 400 استارتاپ، شرکت دانش‌بنیان و صنایع بزرگ کشور در INOTEX 2022

سجاد عباسی فشمی، دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اعلام خبر پایان ثبت‌نام حضور در این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه INOTEX 2022 با حضور حدود 400 شرکت و استارتاپ در فضایی به وسعت پنج هزار متر برگزار خواهد شد.»

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، فشمی در ادامه گفت: «فضای ارائه غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، نسبت به سال‌های گذشته افزایش‌ یافته و با توجه به استقبال خوب شرکت‌ها و استارتاپ‌های متقاضی ظرفیت ثبت‌نام برای دریافت غرفه تکمیل‌ شده است.»

او تصریح کرد: «نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در فضایی به وسعت پنج هزار متر و حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی برگزار می‌شود. همچنین پاویون روسیه و پاویون هند برقرار است. در این نمایشگاه مقامات مسئول کشورهای خارجی به‌عنوان بازدیدکننده حضور خواهند داشت و از پارک اسکور کوهای روسیه نیز تیمی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.»

به گفته فشمی نمایشگاه امسال با استقبال صنایع بزرگ کشور همراه بوده تا در کنار استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای برطرف‌کردن نیازهای فناورانه خود در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ حضور داشته باشند. در این زمینه با برگزاری ریورس پیچ، صنایع بزرگ و فعال کشور در طول چهار روز برگزاری اینوتکس به معرفی نیازهای فناوری خود به استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و مخترعان خواهند پرداخت.

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با اشاره تفاوت دیگر اینوتکس ۲۰۲۲ با دوره‌های گذشته گفت: «امسال بر خلاف سال گذشته که دو استیج برگزار شد، شاهد برگزاری سه رویداد استیج خواهیم بود. یک استیج با موضوعات عمومی کسب‌وکاری در حوزه فناوری، دیگری با موضوعات تخصصی بررسی ترندهای آینده فناوری و سومین استیج نیز موضوع بررسی حکمرانی فناورانه در حوزه دانش‌بنیان خواهد بود.»

او تصریح کرد: «بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفت‌وگو با هدف فرهنگ‌سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان شامل موضوعات بررسی موضوعات اقتصادی، محیط‌زیست و توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی کسب‌وکارها، چالش‌های اکوسیستم نوآوری، رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم‌های ذهنی از محتواهای این استیج خواهد بود.»

فشمی در پایان افزود: «همچنین رویداد جینو که مرتبط با بازی‌سازها و گیمرهاست، یکی از بخش‌های جذاب اینوتکس ۲۲ است که در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه برنامه‌های متنوعی خواهد داشت. امسال اختتامیه رویداد کنز نیز با اختتامیه اینوتکس همزمان است که در آن به پژوهشگران جوان کشورهای اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد.»

گفتنی است نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت الی جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

منبع پارک فناوری پردیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.