راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک Quontic نخستین حلقه پرداخت در ایالات متحده را راه‌اندازی کرد

جعفر سلمان نژاد / دستگاه پرداخت پوشیدنی Quontic این امکان را به مشتریان می‌دهد تا در هر معامله‌ای در سطح جهان که پرداخت‌های غیر لمسی را می‌پذیرد از «ضربه برای پرداخت» استفاده کنند.

بانک Quontic امروز اعلام کرد که نخستین حلقه پرداخت قابل‌حمل با قابلیت «ضربه برای پرداخت» را به بازار ایالات متحده معرفی کرده است. Quontic یک بانک نوآور، دیجیتال و مشتری‌محور با یک مأموریت برای بازتعریف اینکه یک بانک چگونه مشتریان و تجارتش را اداره کند است.

استیو اشنال مدیرعامل و بنیان‌گذار Quontic گفت: «به کارت نقدی تکامل‌یافته خود خوش آمدید Quontic نخستین بانکی است که در حساب‌های جاری پاداش بیت‌کوین ارائه می‌دهد، نخستین بانکی است که راه‌حل‌های پرداختی پوشیدنی را ارائه می‌دهد و اغلب تنها بانکی است که تمایل به انجام این کار دارد تا نشان دهد یک بانک دیجیتال چه اندازه می‌تواند نوآور باشد» او افزود ما از پیشبرد صنعت خوشحالیم و تلاشمان را برای ساده‌سازی بانکداری برای آمریکایی‌ها در هرجا و هرطور که انتخاب کنند ادامه خواهیم داد.»

این حلقه نیازی به شارژ کردن ندارد و در صورت گم‌شدن غیرفعال می‌شود و می‌تواند به یک حساب‌جاری در Quontic پیوند داده شود و با استفاده از آن می‌توان در خریدهای فروشگاهی از قابلیت «ضربه برای پرداخت» استفاده کرد. بانک این حلقه را به شکل رایگان برای مدت محدود به مشتریان ارائه می‌دهد و پس از طی مدت استفاده رایگان قیمت آن 29 دلار خواهد بود.

مشتریان می‌توانند حلقه را به یکی از سه حساب‌جاری بازار Quontic پیوند دهند حساب با بهرها که می‌تواند تا 01/1 درصد سود سالانه بدهد، حساب پاداش بیت‌کوین که 5/1 درصد بیت‌کوین در همه خریدهای واجد شرایط می‌دهد و حساب پاداش نقدی که 5/1 درصد پول را در همه خریدهای واجد شرایط باز می‌گرداند.

بانک Quontic متعهد است تا بانکداری را برای مشتریانش منصفانه‌تر کند. به‌عنوان یک دپارتمان دارای مجوز جامعه توسعه موسسه مالی (CDFI) بانک Quontic دسترسی را برای صاحب‌خانه شدن برای خانوارهای کم‌درآمد، مهاجران، مالکان مشاغل کوچک و دیگرانی که پولشان را باهدف صاحب‌خانه شدن ذخیره و بودجه‌بندی کرده‌اند فراهم می‌کند. سال گذشته بانک Quontic توسط فوربس به‌عنوان بهترین بانک آنلاین سال 2022، توسط GoBankingRates به‌عنوان یکی از بهترین بانک‌های آمریکا در سال 2022 و توسط نیوزویک به‌عنوان یکی از بهترین بانک‌های آمریکا انتخاب شد.


درباره Quontic


Quontic یک بانک دیجیتال تطبیقی است که مشتریانش را از لحاظ مالی توانمند می‌کند و درعین‌حال شرایط گوناگون آنها را می‌پذیرد. Quontic پلتفرم بانکی گسیخته بانکداری سنتی را با وام‌دهی تطبیقی و محصولات سپرده نوآورانه که بر میراث نابرابری بانکی برتری می‌یابد دوباره به تصویر می‌کشد. مأموریت Quontic شکستن سیستم برای تقویت مالی در برابر بانک‌های بزرگ است و ثابت می‌کند که راه بهتر و عادلانه‌تری برای اولویت دادن به مشتری وجود دارد. بانک بر درک واقعی و خدمت‌رسانی به طبقات ضعیف، کارآفرینان، کارگران فصلی، مهاجران و غیره با تجربه بانکداری منتخب در برابر رویکرد بانکداری یک اندازه برای همه تمرکز دارد.

منبع prnewswire
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.