راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه هفدهم کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد

نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین‌پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد؛ یک گزارش تحلیلی از بازار رمزارزهاست که هر دو هفته یک بار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ‌لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به‌روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالان حوزه و رویدادهای مهم پیش‌ روی رمزارزهاست.

در نسخه هفدهم کریپتو داشبورد به بررسی کنفرانس بیت‌کوین میامی که اوایل آوریل امسال برگزار شد، پرداخته شده و سخنرانی افراد تأثیرگذار در این همایش بررسی شده است. این نسخه همچنین پروژه ترا را به‌عنوان یکی از پروژه‌های قدرتمند برای ساخت استیبل‌کوین‌های الگوریتمی معرفی می‌کند.

نسخه هفدهم کریپتو داشبورد در ادامه با دید بلندمدت، به بررسی شاخص‌های آن‌چین و سود و ضرر هوادرهای بیت‌کوین پرداخته و شاخص‌های مهم بازار را از نظر تکنیکال مورد بررسی قرار داده است. در کنار تمامی موارد ذکرشده واچ‌لیستی از ارزهای دارای پتانسیل رشد بالا که دارای ستاپ معاملاتی است و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند، تهیه شده است.

همچنین، اخبار برگزیده شبکه‌های اجتماعی مهم در این نسخه گردآوری شده است. در ادامه مطالب این نسخه، طی مصاحبه‌ای، با امیرحسین شفیعی، هم‌بنیان‌گذار مجموعه کریپتو کالج، آشنا می‌شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.