راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سوار ابرها؛ پنجمین رویداد سالانه ابرآروان ۲۸ فروردین برگزار می‌شود

پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC22) ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ توسط ابرآروان برای مخاطبان ایرانی و خارجی برگزار می‌شود. در این رویداد، متخصصان ابرآروان از به‌روزترین فناوری‌های ابری جهان و محصولات و خدمات ابری آروان می‌گویند و گزارشی از جدیدترین دستاوردهای آروان در ایران و بازار بین‌الملل ارائه می‌دهند.

مقرر شده در رویداد امسال سوار ابرها، از راه‌اندازی و گسترش دیتاسنترهای ابری تا به‌دست‌آوردن رتبه‌های تک‌رقمی محصولات آروان در مقایسه با برجسته‌ترین بازیگران فناوری ابری در دنیا صحبت شود. آروان همچنین در سوار ابرهای پنجم، در کنار رونمایی از نسل جدید محصولات و خدمات خود، همچون شبکه‌ توزیع محتوا، سرور ابری، فضای ابری، پلتفرم ویدئویی و کانتینر ابری، از همکاری‌های جدید و شرکای تجاری‌اش صحبت خواهد کرد.

مدیران ارشد سازمانی، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین، مدیران فنی، متخصصان ابری، توسعه‌دهندگان، برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به فناوری‌های پیشرفته، مخاطبان این رویداد هستند. سوار ابرهای پنجم (RTC22) با همکاری بانک پاسارگاد، فناپ و پی‌پاد برگزار می‌شود و پخش زنده‌ این رویداد از وب‌سایت ابرآروان و شبکه‌ اینترنتی آرپا در اپلیکیشن پی‌پاد از ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در دسترس مخاطبان است.

طبق اعلام ابرآروان، امسال بر خلاف سوار ابرهای پیشین، به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، پذیرش حضوری این رویداد بسیار محدود شده و علاقه‌مندان می‌توانند از نشانی  پنجمین رویداد سوار ابرها برای تماشای آنلاین آن ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند از طریق صفحه‌ پنجمین رویداد سوار ابرها ثبت‌نام کرده و فهرست سخنرانان رویداد را مشاهده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.