راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با کیپا تا 30 میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن برای خرید اقساطی دریافت کنید

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که مدت‌ها برای خرید کالایی پول پس‌انداز کنید و در موعد مقرر با این مشکل مواجه شوید که قیمت کالای مورد نظر چندین برابر شده است. در نتیجه، مجبور باشید باز هم مدتی را صبر کنید، پول پس‌انداز کنید و مجدداً با افزایش قیمت روبه‌رو شوید و این مراحل تکرار شود. دقیقاً مثل گرفتارشدن در یک چرخه باطل است؛ اما با استفاده از تسهیلات 30 میلیون تومانی خرید از کیپا. به‌سادگی می‌توانید مبلغ لازم برای خرید کالاها یا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید و سپس، هزینه آن را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید.

به گزارش روابط عمومی کیپا، این شیوه‌ خرید اقساطی در تمام نقاط دنیا مورد استقبال قرار گرفته است و مدت‌هاست که امتحان خود را به عنوان یک روش مؤثر خرید پس داده است. در کشور ما، ایران هم خرید اقساطی رواج و رونق یافته است و تعداد افراد متقاضی برای این نوع خرید روز به روز در حال افزایش است؛ اما یکی از مسائل قابل‌توجه هنگام خرید اقساطی و دریافت تسهیلات، فرآیند طولانی و موانعی مانند ارائه ضامن است که عده‌ی زیادی را از این نوع خرید منصرف می‌کند. کیپا موفق شده است با تسهیل فرآیند دریافت تسهیلات و همکاری با تعداد زیادی از ارائه‌دهندگان خدمت و کالا، قدم مؤثری در مسیر حذف این مشکلات بردارد.


خرید اقساطی از کیپا چه مزایایی دارد؟


با توجه به نوسان دائمی قیمت‌ها، عاقلانه‌تر این است که به‌جای صبرکردن و پس‌انداز پول، کالاهای مورد نظرمان را به‌صورت قسطی خریداری کنیم. کیپا با فراهم‌کردن امکان خرید اقساطی و اعتباری، به شما کمک می‌کند که کالا یا خدمات مورد نظر خود را در زمان نیاز دریافت کنید. شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که چرا باید کیپا را برای خرید اقساطی و اعتباری انتخاب کنیم؟ چون:

ساده و سریع است

برای بهره‌مندی از خدمات تسهیلات کیپا لازم نیست در صف‌های طولانی بایستید یا حضوری به جایی مراجعه کنید. ثبت نام در کیپا به‌صورت آنلاین و بسیار ساده انجام می‌شود. بهره‌مندی از خدمات کیپا با استفاده از اپلیکیشن و سایت امکان‌پذیر است و به همین علت کاربری آن بسیار ساده است.

ثبت نام در کیپا به صورت آنلاین و ساده است

تنوع پذیرندگی دارد

کیپا با بیش از ۸ هزار فروشگاه، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها گرفته تا فروشنده‌های لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، ارائه‌دهندگان خدمات بیمه و حتی کلینیک‌های پزشکی، همکاری می‌کند و پس از دریافت تسهیلات می‌توانید با توجه به نیاز خود از هر خدمتی که نیاز دارید استفاده کنید.

به ضامن نیاز ندارد

به‌منظور بهره‌مندی از تسهیلات کیپا و دریافت انواع اعتبار یا تسهیلات نیازی به وجود ضامن نیست. کیپا با بانک‌های زیادی همکاری می‌کند و با توجه به تنوع در روش‌های خدمات‌رسانی، افراد زیادی می‌توانند از تسهیلات 30 میلیون تومانی کیپا استفاده کنند. علاوه بر این، به‌زودی این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد که با ارائه چک، بتوانید از خدمات وام کیپا هم بهره‌مند شوید.


روش دریافت تسهیلات از کیپا


دریافت تسهیلات از کیپا سخت نیست و به‌سادگی می‌توانید از اعتبار و تسهیلات لازم برای خرید قسطی بهره‌مند شوید. برای ثبت نام در کیپا و دریافت تسهیلات، باید چهار مرحله را طی کنید:

مرحله اول: ثبت درخواست

برای ثبت نام در کیپا ابتدا باید اپلیکیشن کیپا را دریافت کنید یا از طریق سایت اقدام کنید و در بخش دریافت اعتبار جدید، تأمین‌کننده اعتبار و مبلغ مورد نظرتان را مشخص کنید.

مرحله دوم: اعتبارسنجی

این مرحله نیازمند اعتبارسنجی بانکی شماست به این صورت که سوابق بانکی شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که بدهی بانکی و چک برگشتی نداشته باشید، مجاز به دریافت اعتبار خواهید شد.

مرحله سوم: تکمیل مدارک

اگر نتیجه اعتبارسنجی شما مثبت باشد، لازم است اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید و برگه درخواست اعتبار را امضا کنید.

مرحله چهارم: دریافت اعتبار

در این مرحله ثبت نام به پایان می‌رسد و اعتبار لازم به شما تخصیص پیدا می‌کند. با خیال راحت می‌توانید از پذیرندگان کیپا خرید کنید و سپس اقساط را در موعد مقرر از طریق اپلیکیشن پرداخت کنید.


چه کسانی می‌توانند از تسهیلات کیپا بهره‌مند شوند؟


با توجه به این‌که کیپا با سازمان‌های زیادی همکاری می‌کند، امکان خرید برای طیف گسترده‌ای از افراد فراهم است. تعداد سازمان‌های طرف قرارداد با کیپا به بیش از 50 می‌رسد و کارمندان این سازمان‌ها از خدمات خرید اعتباری و اقساطی کیپا بهره می‌برند. از جمله مهم‌ترین سازمان‌های طرف قرارداد با کیپا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


با تسهیلات کیپا از کجا می‌توانیم خرید کنیم؟


یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از تسهیلات کیپا این است که فروشگاه‌های زیادی با کیپا همکاری می‌کنند؛ نه تنها امکان استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی همکار با کیپا وجود دارد بلکه تعداد قابل توجهی از فروشگاه‌ها به صورت حضوری امکان خرید اقساطی بدون چک با کیپا را دارند.

با کیپا از تعداد زیادی از فروشگاه‌ها می‌توانید خرید کنید.

در نتیجه تنوع مکان‌هایی که می‌توانید از آن خرید کنید، بسیار زیاد است. علاوه بر خرید مواد غذایی، کالای دیجیتال و لوازم خانه، از کیپا برای بهره‌مندی از خدمات بیمه، دندان‌پزشکی، امکانات تفریحی و… هم می‌توانید استفاده کنید. برای خرید اینترنتی در مرحله پرداخت کافی است، پرداخت با کیپا را انتخاب نمایید و چنانچه به صورت حضوری به فروشگاه رفته‌اید به فروشنده یا صندوق‌دار بگویید که با کیپا پرداخت می‌کنید. از جمله مهم‌ترین پذیرنده‌هایی که با کیپا همکاری دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه‌های زنجیره‌ای (جانبو، هفت، هایپر فامیلی)
  • بیمه‌ها (ملت، رازی، سینا و تعاون)
  • کفش ملی
  • پوشاک جامعه
  • مجموعه توچال
  • سفرمی
  • مارکوپولو
  • آموزشگاه سفیر

سخن پایانی


کیپا کسب‌وکاری است که با هدف ایجاد یک سبک زندگی جدید بر پایه اعتبار ایجاد شده است. یکی از اقدامات اساسی کیپا حذف ضامن از مراحل دریافت تسهیلات است. به این ترتیب، عده‌ بیشتری می‌توانند امکان دریافت تسهیلات را داشته باشند و بر پایه‌ اعتبار خود از خدمات کیپا استفاده کنند. فرآیند آسان دریافت تسهیلات هم از دیگر مزایایی است که کیپا با ایجاد آن سعی در جذب افراد بیشتری به خرید قسطی را دارد. از طرفی، کیپا این امکان را برای شما فراهم کرده است که از طریق تخصیص اعتبار، بتوانید انواع کالاهایی مثل مواد غذایی، لوازم خانه، کالای دیجیتال و… را خریداری کنید و از خدماتی چون بیمه، خدمات پزشکی، سفر و… هم بهره‌مند شوید. برای بهره‌مندی از این تنوع خدمات در کنار یک خرید اقساطی ایمن، آسان، کم‌بهره و لذت‌بخش می‌توانید روی کیپا حساب کنید.

1 دیدگاه
  1. داود می‌گوید

    سلام من از فروشگاه شما خرید کردم ولی از حقوق برداشت شد زیادی کم کردن به کجا مراج کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.