راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین گردهمایی گراف‌دی ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

چهارمین گردهمایی گراف‌دی با شعار «روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر»، ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط گرا، برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رویداد گراف‌دی، در این گردهمایی برای نخستین‌بار مدیران عامل شرکت‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارتاپ‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان که بیشترین ارتباط را با مجموعه روابط عمومی خود داشته باشند، با همکاری سازمان NGO و کانون کاربران ICT ارزیابی‌ و به‌عنوان «مدیرعامل ارتباط گرا» انتخاب شده و تندیس دریافت خواهند کرد.

این خبر می‌افزاید، با توجه به اینکه معیار اصلی ارزیابی مدیر، كیفیت عملكردی او در تحقق اهداف سازمان است، چهارمین گردهمایی گراف‌دی با عنوان «گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی» با هدف ارائه تجربیات مدیران عامل با مدیران روابط عمومی جهت داشتن ارتباط مؤثر در حوزه اقتصادی برگزار و موضوعات مختلف در این زمینه میان برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‌کنندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این گردهمایی مدیران عامل سازمان‌های فناوری اطلاعات ایران، شرکت مخابرات ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است که با توجه به تأمین هزینه‌های ارزیابی از سوی حامیان، ارزیابی‌های مدیران در شش شاخص اصلی و ۱۰ زیرشاخص به‌صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

علاقه‌مند‌ان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از ثبت‌نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برتر و  نیز مشارکت به سایت گردهمایی گراف‌دی مراجعه یا به دبیرخانه همایش به شماره واتس‌اپ 09394362536 پیام ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.