راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

عیسی زارع‌پور در حکمی دیگر، باقری اصل را به‌ سمت جانشینی رئیس کارگروه در کمیسیون راهبری کارگروه اقتصاد دیجیتال، منصوب کرد. به موجب این حکم تشکیل و اداره جلسات کمیسیون راهبری کارگروه اقتصاد دیجیتال در غیاب رئیس به او واگذار شده است.

با حکم عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری اصل به‌عنوان معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن تقدیر و تشکر از سید حسین دهدشتی، طی حکمی رضا باقری اصل را به سمت «معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.

بر اساس این حکم، ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مربوطه در جهت هماهنگی و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و اهداف، پاسخگویی به‌هنگام و سریع به سؤالات و ابهامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیگیری تصویب لوایح و طرح‌های مرتبط با وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته در مجلس شورای اسلامی، پیگیری امور مرتبط با وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته در کمیسیون‌های ذی‌ربط هیئت دولت، ایجاد وحدت رویه، انسجام و هماهنگی در اجرای سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه بین واحدهای سازمانی مستقر در استان‌ها و هماهنگ کردن همه واحدهای تابعه استانی در جهت عملیاتی شدن برنامه‌های کلان وزارتخانه در استان‌ها و نظارت بر عملکرد آنها، از اهم انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رضا باقری اصل است.

رضا باقری اصل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است.

او بیش از 20 سال سابقه فعالیت اجرایی، پژوهشی را در کارنامه خود دارد. دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، رئیس کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی، عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بورس کالای ایران و مدیر دفتر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ازجمله مهم‌ترین مسئولیت‌های او بوده است.

عیسی زارع‌پور همچنین در حکمی دیگر در راستای اجرای تبصره یک ماده 5 آیین‌نامه داخلی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال مورخ 1400.11.19، باقری اصل را به‌ سمت جانشینی رئیس کارگروه در کمیسیون راهبری کارگروه اقتصاد دیجیتال، منصوب کرد. به موجب این حکم، تشکیل و اداره جلسات کمیسیون راهبری کارگروه اقتصاد دیجیتال در غیاب رئیس به او واگذار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.