راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۲۲۶ صفحه مجله و کتاب؛ هدیه نوروزی کارنگ به اکوسیستم نوآوری

چهل‌و‌سومین شماره هفته‌نامه کارنگ ویژه نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد. در این شماره ویژه هم در کارنگ و هم در ضمیمه رمزارز، تحلیل‌های متنوعی درباره کارنامه سال ۱۴۰۰ در حوزه اقتصاد نوآوری منتشر شده است.

همچنین در ویژه‌نامه نوروزی کارنگ ۹ چهره برتر نوآوری ایران در سال ۱۴۰۰ که توانسته‌اند در حوزه‌های مختلف از جمله لجستیک، سلامت، محتوا، تأمین مالی، سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر و… موفقیت‌های ویژه‌ای را رقم بزنند، به انتخاب کارنگ معرفی شده‌اند.
محمد خلج، مدیرعامل اسنپ؛ هاله حامدی‌فر، مدیرعامل سیناژن؛ فرزین فردیس، رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری اتاق بازرگانی تهران؛ میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی؛ پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو؛ مصطفی نقی‌پورفر، دبیر انجمن فین‌تک ایران؛ حامد بیدی بنیان‌گذار کارزار؛ محمدمهدی عباسخانی، مدیرعامل حرکت اول و محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیرعامل صباایده به‌عنوان چهره‌های سال اقتصاد نوآوری ایران معرفی شده‌اند.

همچنین در ضمیمه رمزارز که به شکل ویژه در ۳۲ صفحه منتشر شده، مدیران ۱۰ صرافی برتر رمزارزی کشور از پیش‌بینی خود درباره این بازار در سال ۱۴۰۱ گفته‌اند؛ چهره‌هایی که تأکید کرده‌اند باید در حوزه رمزارزها به یک اکوسیستم کسب‌وکاری قدرتمند رسید تا بتوان از فرصت‌های این بازار برای اقتصاد کشور استفاده کرد.

صرافی‌های اوکی‌اکسچنج، اکسیر، کوین‌نیک، والکس، نوبیتکس، بیت‌مکس، مزدکس، رمزینکس، بیت‌پین و سیتکس، 10 صرافی برتر رمزارزی ایران در سال ۱۴۰۰ به انتخاب هفته‌نامه «رمزارز» بوده‌اند که مدیران آنها در گفت‌وگوهایی مفصل و تحلیلی درباره چالش‌های رشد و توسعه این فضا در ایران صحبت کرده‌اند.

همچنین هدیه نوروزی کارنگ در قالب کتاب دارایی دیجیتال که خلاصه‌ای از 10 کتاب در این حوزه محسوب می‌شود، منتشر شد و در اختیار علاقه‌مندان و خوانندگان نسخه چاپی کارنگ قرار گرفت.

کارنگ را می‌توانید رایگان از طریق این لینک دانلود کنید یا برای دریافت نسخه کاغذی آن به فروشگاه راه پرداخت مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.