راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به مناسبت عید نوروز آغاز شد / تخفیف ۳۰درصدی کتاب‌های راه پرداخت به همراه ارسال رایگان

کتاب‌های انتشارت راه پرداخت به مناسبت عید نوروز از 15 اسفند با 30 درصد تخفیف و ارسال رایگان به فروش می‌رسند.

انتشارات راه پرداخت به مناسبت عید نوروز و آغاز سال نو، شرایطی را ایجاد کرده تا علاقه‌مندان به منابع و کتاب‌های حوزه فناوری و نوآوری بتوانند از تاریخ 15 تا 25 اسفند کتاب‌های مورد نظر خود را با کد Noruz با 30 درصد تخفیف خریداری کنند. انتشارات راه پرداخت در مدت تخفیف نوروزی کتاب‌ها را رایگان به دست مشتریانش می‌رساند.  

فین‌تک به زبان ساده، ابزارها و سلاح‌ها، یک ساتوشی، استاندارد بیت‌کوین، قانون بی‌قانونی، پول، هوش مصنوعی در خدمت مد، خلق و مدیریت اکوسیستم، راهنمای سرمایه‌گذاری خطرپذیر، پول نقد دیجیتال، صنعت کارت و پرداخت و کریپتوکارنسی از جمله کتاب‌های پرطرفدار انتشارات‌ هستند که شامل تخفیف نوروزی شده‌اند. علاوه بر این، فروشگاه راه پرداخت موجودی کتاب موفق 60 الگوی کسب‌وکار را که در کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار، در بخش ترجمه به‌عنوان کتاب سال ۱۴۰۰ در زمینه مدیریت کسب‌وکار شناخته‌ شده، در این تخفیف نوروزی افزایش داده است.

ارزهای دیجیتال و بلاکچین، هوش مصنوعی، علوم داده، نوآوری، اقتصاد دیجیتال، حقوق، امنیت، فین‌تک و زیرشاخه‌های آن و… از عمده موضوعات کتاب‌های انتشارات راه پرداخت هستند که با زبانی ساده برای همه؛ از کارشناسان و متخصصان گرفته تا علاقه‌مندان و تازه‌کاران مناسب و قابل فهم‌اند.

کتاب‌های انتشارات تخصصی راه پرداخت در فروشگاه آن به آدرس Shop.Way2Pay.ir در دسترس هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.