راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اینترنت کشور از ساعت 2 تا 6 بامداد روز ١۴ اسفند با اختلال همراه خواهد بود / ٩٠ درصد اختلال ناشی از آتش‌سوزی رفع شده است

طبق اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، در پی حادثه آتش‌سوزی در این شرکت، اینترنت کشور از ساعت دو تا شش روز شنبه، ١۴ اسفندماه با اختلال مواجه خواهد شد. رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین در گفت‌وگویی با شبکه خبر از رفع ٩٠درصدی اختلالات ایجادشده خبر داد.

در راستای اختلال اینترنت به‌دلیل وقوع حادثه مذکور لازم به ذکر است که حمید فتاحی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرد: «در پی حریق برق در یکی از مراکز فنی این شرکت اختلالی در برخی سرویس‌ها و اینترنت بین‌الملل بعضی از مناطق تهران و کرج پیش آمده بود که خوشبختانه با اقدام به‌موقع همکاران آتش‌نشانی و تلاش همکاران فنی شرکتف وضعیت به حالت اولیه برگشته است.»

او توضیح داد: «تا ساعات آینده اختلال پیش‌آمده به‌طور کامل رفع شده و تمامی سرویس‌ها به حالت عادی برمی‌گردد.»

به گفته او تا زمان مصاحبه با شبکه خبر 90 درصد اختلال اینترنت کشور برطرف شده است.

همچنین طبق آخرین اطلاع‌رسانی‌های شرکت ارتباطات زیرساخت جهت تعمیر و نگهداری مرکز LCT تهران، از ساعت ۲ تا ۶ بامداد شنبه ۱۴ اسفند، ارتباط اینترنت کشور با اختلال مواجه خواهد شد.

در همین راستا شرکت ابرآروان نیز با انتشار متنی در صفحه توییتر خود نوشت: «به تبع اختلالی که شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده، سرویس‌های ابرآروان نیز طی بازه ذکرشده تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.