راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمزینکس 100‌تایی شد / صدمین ارز را حدس بزنید و جایزه بگیرید

صرافی رمزینکس یکی از قدیمی‌های بازار ارزهای دیجیتال و یکی از صرافی‌های با سهم بازار بالا در ایران است. رمزینکس از معدود صرافی‌های ایرانی است که هم اپلیکیشن آیفون و هم اندروید دارد و از طریق هشت مارکت دانلود اپلیکیشن قابل دسترسی و دانلود است. امنیت در خرید ارزهای دیجیتال، کیف پول اختصاصی و امن، بازار معاملاتی 24 ساعته و تنوع بالای ارزهای دیجیتال از مزیت‌های مهم این صرافی ارز دیجیتال است.

اما خبر خوب برای کاربران این اپلیکیشن و کسانی که به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر با ارزهای متنوع هستند این است که به زودی صدمین ارز دیجیتال به این صرافی اضافه می‌شود و  رمزینکس به مناسبت 100تایی شدن ارزهای دیجیتال خود مسابقه‌ای برگزار می‌کند.

برای شرکت در این مسابقه کافی است برای پستی که در صفحه اینستاگرام این صرافی جهت اطلاع‌رسانی مسابقه بارگزاری شده است یک کامنت گذاشته و نام صدمین ارزی که به جمع ارزهای دیجیتال رمزینکس خواهد پیوست را حدس بزنید. می‌توانید از دوستان خود هم نظرخواهی کنید و به آن‌ها هم یک شانس برای برنده‌شدن بدهید. گفتنی است که در صورت غلط بودن حدس‌تان نیز همچنان در مسابقه شرکت‌ داده خواهید شد.

تا ساعت 23 روز پنجشنبه پنجم اسفندماه مهلت دارید در مسابقه رمزینکس شرکت کرده و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی پنج جایزه پانصد هزار تومانی امتحان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.