راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد 16 ساله شد

اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم 16 سال برای عمر یک شرکت آن‌هم در فضای کسب‌وکاری ایران عمر طولانی به شمار می‌آید. در تاریخ 30 بهمن‌ماه 1384 شرکتی در کشور متولد شد که در طول این سال‌ها تا به امروز با فرازوفرودهای متعددی همراه بوده است. شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ازجمله اولین شرکت‌هایی است که با چشم‌اندازی آینده‌نگر در سال 84 مجوز فعالیت به‌عنوان شرکت پرداخت را دریافت کرد. این شرکت از همان ابتدا با حفظ استانداردهای به‌روز دنیا توانست اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک کند و ازجمله شرکت‌های پیشرو و پیشگام در این عرصه شناخته شود.

این شرکت در ابتدای فعالیت، کار خود را زیر نظر گروه مالی پاسارگاد آغاز و درنهایت با ادغام در هلدینگ فناپ توانست در ایفای نقش مسئولیت راهبری خدمات پرداخت مسیر خود را با ابعادی گسترده‌تر ادامه دهد.

در طی یک سال گذشته پرداخت الکترونیک پاسارگاد تحول عمده خود در بخش پرداخت‌ساز را رقم زد. این شرکت با یک ریبرندینگ کیپاد را به پی‌پاد تغییر نام داد تا یک سوپراپلیکیشن پرداختی را متولد کند. اپلیکیشنی که با همان بستر گذشته و با تمرکز بر کیف پول خود تمام نیازهایی که یک فرد در بحث پرداخت دارد را از طریق این بستر مرتفع سازد.

همچنین این شرکت توانست در انتهای سال 99 بیشترین رشد در تعداد و حجم تراکنش را بر اساس گزارش‌های شاپرک رقم بزند و همین امر باعث شد خود را همچنان به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت پرداخت کشور مطرح کند. از طرفی دیگر پرداخت الکترونیک پاسارگاد در آخرین گزارش نشریه معتبر نیلسون ریپورت با 4 پله صعود در رتبه 60 جهانی قرارگرفته تا آمار جهانی نیز روند صعودی این شرکت را در طول یک سال گذشته تأیید کند.

کسب گواهینامه سه ستاره جایزه مدیریت دانشی، کسب تقدیرنامه دو ستاره جایزه مسئولیت اجتماعی و تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی از دیگر دستاوردهای این شرکت طی سال جاری بوده است.

حالا پرداخت الکترونیک پاسارگاد تبدیل به شرکتی 16 ساله شده و در طول این سال‌ها از یک شرکت نوپا به شرکتی باتجربه و چابک در صنعت پرداخت کشور تبدیل‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.