راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز در مورد تلفنبانک بانک اقتصادنوین / راهنمای آموزشی

eghtesadNovinسرویس تلفنبانک بانک اقتصادنوین یکی از سامانه‌های نرم‌افزاری بانکداری مجازی می‌باشد که از طریق بستر تلفن دریافت خدمات بانکی را برای مشتری در هر زمان و مکان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با شماره‌گیری 02184292 از سرویس تلفنبانک بانک اقتصادنوین (شهروندان ساکن تهران لازم نیست کد را وارد نمایند) استفاده کنید. در سیستم تلفنبانک بانک اقتصادنوین پس از شماره‌گیری می‌توانید برای ورود به بخش تلفنبانک بانک اقتصادنوین کلید شماره یک، پرداخت قبوض کلید دو، خدمات پرداخت و ارزش افزوده کلید سه، دریافت شماره شبا کلید چهار و مسدود نمودن کارت کلید شماره پنج را فشار دهید.

.

از كجا شروع كنيم؟

برای آغاز به استفاده از سيستم تلفنبانك بانك اقتصادنوين كافی است تا به شعبه‌ای كه نزد آن حساب داريد مراجعه كرده و فرم درخواست فعال شدن سيستم تلفنبانك را تكميل نماييد. شماره تماس با تلفنبانك بانك اقتصادنوين 84292 است.

.

ورود به بخش تلفنبانک بانک اقتصادنوین (کلید شماره یک)

پس از شماره‌گیری شماره 84292 و فشردن کلید شماره یک شما وارد تلفنبانک بانک اقتصادنوین می‌شوید. بعد از ورود از سه طریق شماره مشتری ( کلید یک)، شماره سپرده (کلید دو) و شماره کارت (کلید سه) می‌توانید وارد سیستم شوید و عملیات بانکی را انجام دهید. عملیات‌های بانکی که می‌توانید از طریق تلفنبانک بانک اقتصادنوین انجام دهید عبارتند از:

  1. اطلاع از موجودی حساب و کارت
  2. اطلاع از سه گردش آخر سپرده و کارت
  3. اطلاع از صورت‌حساب به صورت شنيداری و دريافت آن از طريق نمابر
  4. پرداخت قبوض (تلفن ثابت، تلفن همراه، آب و برق) در هر ساعت از شبانه روز
  5. انتقال وجه (عادی و شتابي)
  6. عمليات چک (ثبت مبلغ چک، اطلاع از وضعيت چک صادر شده و مسدود نمودن چک)
  7. عمليات تغيير رمز
  8. مسدود نمودن کارت
  9. دريافت شماره شبا

.

پرداخت قبوض (کلید شماره دو)

 با فشردن کلید شماره دو و پس از وارد کردن مشخصات قبض از قبیل شناسه قبض می‌توانید قبوض خود را با سامانه تلفنبانک بانک اقتصادنوین پرداخت کنید.

.

خدمات پرداخت و ارزش افزوده (کلید شماره سه)

با انتخاب کلید سه و انتخاب گزینه خدمات پرداخت و ارزش افزوده شما می‌توانید اقسط تسهیلات لیزینگ و یا آبفای خود را با سامانه تلفنبانک بانک اقتصادنوین بپردازید:

  1. پرداخت اقساط لیزینگ
  2. پرداخت آبفا

.

دریافت شماره شبا ( کلید شماره چهار)

با انتخاب گزینه چهار و ورود به سیستم دریافت شماره شبا شما می‌توانید پس از وارد کردن شماره سپرده، شماره شبای خود را با سیستم تلفنبانک بانک اقتصادنوین دریافت کنید.

.

مسدود نمودن کارت (کلید شماره پنج)

پس از فشردن کلید شماره چهار و ورود به سیستم مسدود نمودن کارت، با وارد کردن شماره کارت خود آن را مسدود نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.