راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک گردشگری شعبه مجازی محلی می‌زند

gardeshgariبا گشایش شعبه جدید بانک گردشگری در خیابان قائم‌مقام فراهانی، رئیس هیات‌مدیره این بانک از خدمات جدید بانکداری شرکتی، شعبه مجازی محلی و بانکداری الکترونیک پیشرفته خبر داد.

محمدصادق طاهری، رئیس هیات‌مدیره بانک گردشگری با اشاره به خدمات جدید بانک گردشگری گفت: در طراحی همه این محصولات، تلاش شده تا به‌گونه‌ای رفتار صورت گیرد که حداکثر رضایت عمومی را به‌دنبال داشته باشد. اکنون نیز در کنار فرابانک که به تازگی رونمایی شده، بانکداری شرکتی، شعبه مجازی محلی و بانکداری الکترونیک پیشرفته نیز در فهرست محصولات بانک گردشگری قرار دارد که امیدواریم هم‌میهنان شایسته احترام ما، از این طرح‌ها و محصولات که واقعا با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما به بار نشسته‌است، استقبال کنند و مورد پذیرش‌شان واقع شود.

در بخش دیگری از این مراسم نیز رضا کامران، معاون مالی و پشتیبانی بانک گردشگری اظهار داشت: بانک گردشگری می‌خواهد بانک همه مردم ایران باشد و برای تحقق این هدف مهم، تمام توان خود را به کار گرفته تا محصولات و خدمات خود را بر مبنای رضایت حداکثری مشتریان بنیان بگذارد. گسترش شعب بانک، قطعا امکان بیشتری را برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد خواهد شد اما در کنار این وضعیت، ما بسترهای مجازی و ارائه سرویس در محل را نیز برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم تا نهایت آسایش و اطمینان را برای مردم عزیز و مشتریان گرامی به ارمغان بیاوریم.

منبع: بانک گردشگری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.