راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مسابقه برنامه‌نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف 12 اسفند آغاز می‌شود / 5 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت‌نام

دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف (CodeJam Sharif) به‌عنوان یکی از معتبرترین مسابقات برنامه‌نویسی کاملاً غیرحضوری در تاریخ 12 الی 20  اسفندماه 1400 برگزار می‌شود.

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان موجب به وجود آمدن سبک زندگی جدیدی برای مردم کشورها و جوامع مختلف شده است. در این سبک زندگی نوظهور، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمع افراد یکی از ارکان اصلی حفظ سلامت جوامع است. در کنار مسائلی مانند شیوع کرونا، دوری مسافت، اهمیت زمان و امکانات گسترده و خاص فضای مجازی از جمله عوامل مهمی هستند که ضرورت بازنگری در سیاست‌های تصمیم‌گیری برخی رویدادها و کسب‌و‌کارها را که شاید تا قبل از این اتفاقات به‌ ضرورت حضور در فضای مجازی توجه کمتری داشتند، نشان می‌دهد.

برگزاری رویدادهای مجازی یکی از بهترین فرصت‌ها برای صاحبان کسب‌وکارهاست تا با بهره‌گیری از فناوری به‌روز و کارآمد اطلاع‌رسانی چندرسانه‌ای، محصولات و خدمات خود را به شکل نامحدود به مخاطبان خود عرضه کنند. در این راستا دانشگاه صنعتی شریف با هدف حمایت از تولید ملی، شناسایی برنامه‌نویسان توانمند برای حضور در کسب‌وکارهای مبتنی بر ICT، ایجاد خودباوری و اعتمادبه‌نفس و ایجاد اشتغال، در حال برگزاری مسابقات برنامه‌نویسی به‌صورت آنلاین و غیرحضوری با عنوان Sharif Codejam توسط گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شریف (Sharif  ICT Group) و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در اسفندماه سال جاری است.

شریف کدجم یک مسابقه برنامه‌نویسی است که تمامی مراحل آن به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود و تمامی علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در آن شرکت کنند. در این مسابقات برای استفاده از فناوری‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و مخاطب این رویداد تمامی کسانی هستند که توانایی برنامه‌نویسی دارند.

شریف کدجم در سه مرحله برگزار خواهد شد؛ در تمامی مراحل شرکت‌کنندگان تعدادی سؤال چالشی دریافت کرده و مدت‌زمان محدودی برای پاسخ به این سؤالات دارند و افراد با دریافت امتیازات بیشتر به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنند.

سؤالات چالشی رویداد بدین‌ صورت طراحی می‌شوند که مدتی قبل از برگزاری رویداد گروهی با حضور برخی سرمایه‌گذاران، شرکت‌های بزرگ، چهره‌های موفق استارتاپی و افراد سرشناس در حوزه ICT  تشکیل می‌شود و به تدوین سؤالات اصلی مسابقات می‌پردازند. همین گروه وظیفه داوری و امتیازدهی به شرکت‌کنندگان را نیز بر عهده‌دارند.

لازم به ذکر است جهت اطلاع‌رسانی به علاقه‌مندان به‌منظور حضور در این مسابقات، حدود یک ماه قبل از برگزاری رویداد از افراد، استارتاپ‌ها و تیم‌های فعال در حوزه مورد نظر دعوت می‌شود تا در رویداد ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام در مسابقات از 15 بهمن آغاز شده و تا 5 اسفندماه 1400 ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به حضور در مسابقات جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند علاوه بر دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی مسابقه به وب‌سایت رسمی رویداد مراجعه کنند یا با دبیرخانه به شماره  5-66028963-021 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.