راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود

هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با با موضوع «دولت الکترونیک همراه، ابزار هوشمند؛ جهش اقتصادی» بهمن‌ماه سال جاری با حضور اساتید، کارشناسان و فعالان حوزه‌های IT و ICT در تهران برگزار خواهد شد.

hamayesh-ertebatat-way2pay--92-08-11

بهروز تقی‌پور، دبیر اجرایی هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: موضوع اصلی این همایش «دولت الکترونیک همراه، ابزار هوشمند؛ جهش اقتصادی» خواهد بود. با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی به‌ویژه توسعه استفاده از تلفن‌های همراه، شاهد ارائه خدمات متنوع و متعدد بر بستر تلفن‌های همراه هوشمند هستیم. بر همین اساس دولت الکترونیک که تا چندی پیش صرفاً مبتنی بر اینترنت و کامپیوتر بود، در حال حاضر بر بستر تلفن‌های همراه در حال شکل‌گیری است.

تقی‌پور با اشاره به اینکه ابزارهای هوشمند و نسل جدید تلفن‌های همراه تحول زیادی در عرصه ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف رفاهی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، رفاه اجتماعی و… پدید آورده‌اند، تصریح کرد: امروز سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه ابزارهای هوشمند تلفن‌های همراه، بازدهی اقتصادی بالایی دارد. معتقدیم در کشور ما پتانسیل‌های لازم برای توسعه این دانش وجود دارد و در صورت حمایت همه‌جانبه، این حوزه می‌تواند نقشی جدی در جهش اقتصادی کشور ایفا کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این همایش مراجعه کرده یا با تلفن‌های 88807453 و 88898326 تماس حاصل نمایند.

منبع: ستاد خبری همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.