راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن نوبیتکس در کافه‌بازار یک‌میلیونی شد

بیش از یک میلیون کاربر نوبیتکس، اپلیکیشن اندروید این صرافی ارز دیجیتال را از کافه‌بازار نصب کرده‌اند. به این ترتیب تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر، اپلیکیشن نوبیتکس را از کافه‌بازار، مایکت و لینک مستقیم سایت دانلود کرده‌اند.

نوبیتکس، بیش از سه میلیون کاربر دارد که حالا بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از طریق اپ نوبیتکس در این صرافی خریدوفروش می‌کنند. محیط کاربری بسیار ساده، امنیت بالا، شناسایی دوعاملی، امکان محدود کردن لحظه‌ای برداشت برای مدت مشخص، امکان ورود با اثر انگشت، پنل سود و زیان و… امکاناتی است که نسخه 3.7 اپ اندروید نوبیتکس در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین کاربران می‌توانند با فعال‌سازی اعلان قیمت و با مشخص‌کردن قیمت مورد نظر برای رمزارزها، از طریق نوتیفیکیشن در جریان رسیدن به قیمت اعلامی خود قرار بگیرند. به این ترتیب کاربران در صورت ریزش یا افزایش قیمت، از طریق نوتیفیکیشن مطلع می‌شوند و می‌توانند بلافاصله برای خرید یا فروش رمزارز مورد نظرشان تصمیم‌گیری کنند.

کاربران نوبیتکس می‌توانند در صفحه داشبورد اپلیکیشن، در جریان آخرین اطلاعیه‌های این صرافی ارز دیجیتال قرار بگیرید و اگر به راهنمایی نیاز داشتند، در قسمت پایینی منوی داشبورد، پاسخ سؤالات‌شان را پیدا کنند.

همچنین کاربران نوبیتکس برای فعال‌شدن صفحه سود و زیان در اپلیکیشن خود، باید ابتدا پنل سود و زیان را در سایت نوبیتکس فعال کنند. برای این کار باید وارد داشبورد شده، از گزینه کیف‌های من وارد پرتفوی شده تا از این قسمت، درخواست پنل سود و زیان فعال شود.

اپلیکیشن موبایلی نوبیتکس را می‌توان از طریق لینک مستقیم در سایت نوبیتکس و همچنین از کافه‌بازار و مایکت دانلود و نصب کرد. نسخه آی‌اواس نوبیتکس نیز به‌تازگی در «سیب‌اپ» و «آی‌اپس» قرار گرفته است. این اپ مانند نسخه‌ اندروید تمامی پروتکل‌های امنیتی را رعایت کرده و کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر از امنیت بالای اپلیکیشن نوبیتکس، اقدام به خریدوفروش ارزهای دیجیتال در تلفن همراه خود کنند.

نوبیتکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تبادل رمزارز در ایران با بیش از سه میلیون کاربر است که از سال 1396 شروع به کار کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.