راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رتبه نخست آسان پرداخت در حوزه رایانه و فعالیت‌های وابسته در میان شرکت‌های برتر سال 1400

شرکت آسان پرداخت (آپ)، رتبه نخست فروش در میان تمامی شرکت‌های فعال در حوزه رایانه و فعالیت‌های وابسته آن در کشور را کسب کرد.

سازمان مدیریت صنعتی به‌طور سالانه بر مبنای اطلاعات فروش و فعالیت شرکت‌های مختلف در یک سال مالی را بررسی می‌کند و بر مبنای آن شرکت‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

شرکت آسان پرداخت پرشین بانام اختصاری آپ که پنج سال متوالی است که در این رویداد حضور دارد توانست در این فهرست رتبه اول شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را به خود اختصاص دهد.

محمدرضا اسکندریون مدیرعامل آپ که روز دوشنبه در این رویداد حضور داشت گواهینامه سازمان مدیریت صنعتی برای کسب رتبه اول در این گروه را دریافت کرد. گفتنی است آسان پرداخت سال گذشته نیز در این گروه در جایگاه نخست قرار گرفت.

همچنین شرکت آسان پرداخت پرشین توانسته رتبه نود را در میان صد شرکت برتر کشور به خود اختصاص دهد و در میان 100 شرکت برتر کشور قرار گیرد. شرکت آسان پرداخت پرشین در سال 99 طبق این گزارش چیزی در حدود 62137.1 میلیارد ریال فروش را به ثبت رسانده است.

شرکت آسان پرداخت پرشین در سال ۱۳۸۸ تأسیس شد. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک است و اجزای مختلف سیستم بر پایه «مقررات ناظر بر ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت» اداره نظام پرداخت بانک مرکزی در نظر گرفته‌شده و همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا دربرگیرنده طیف وسیع‌تری از انواع پرداخت الکترونیک باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.