راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مارکت پارتی اسنپ از 9 بهمن شروع می‌شود / خرید با 70 درصد تخفیف

معاون بازاریابی گروه اسنپ: مارکت‌پارتی اسنپ در تاریخ ۹ تا ۱۵ بهمن و همچنین ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان، اهواز، کرج (مارلیک و شهریار)، قزوین، ارومیه و یزد و تا ۷۰ درصد تخفیف برگزار می‌شود.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از ابتدای فعالیت خود سعی کرده تخفیف‌های متنوع در بازه‌های زمانی و مناسبت‌های مختلف را در اختیار کاربرانش بگذارد. این بار هم، سوپرمارکت اسنپ همه کاربران را مدت دو هفته به یک مارکت‌پارتی با تخفیف‌های ۷۰ درصدی دعوت کرده است.

این روزها بیشتر افراد عادت کرده‌اند به‌جای آنکه چند ساعت برای خرید کالاها و اقلام موردنیازشان وقت صرف کنند، همه خریدها را بدون خروج از خانه یا محل کار به‌راحتی و زیر چند دقیقه از یک سایت یا اپلیکیشن انجام دهند. خریدهای سوپرمارکتی روزانه یا ماهانه (مثلاً برنج یا گوشت و مرغ) معمولاً کار چندان راحتی نیست. در خرید آنلاین سوپرمارکتی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، به‌راحتی می‌توان هر کالایی را بدون نگرانی از حمل آن سفارش داد. یکی از خدمات سوپراپ اسنپ، امکان سفارش و تحویل سریع محصولات سوپرمارکتی است. 

میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، درباره سرویس سوپرمارکت می‌گوید: «ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، پشتیبانی از کاربر، همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تنوع محصولات و دسترسی راحت از مهم‌ترین مزایای رقابتی سوپرمارکت اسنپ است. از طرفی، زیرساخت گروه اسنپ به کمک این سرویس آمده تا فرآیند ارسال سفارش‌­ها به بهترین حالت ممکن مدیریت شود.»

ملاشریفی درباره کمپین مارکتینگی اخیر سرویس سوپرمارکت اسنپ توضیح می‌دهد: «مارکت‌پارتی اسنپ در تاریخ ۹ تا ۱۵ بهمن و همچنین ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان، اهواز، کرج (مارلیک و شهریار)، قزوین، ارومیه و یزد و تا ۷۰ درصد تخفیف برگزار می‌شود. ما در این کمپین سعی کرده‌ایم راحتی خرید را همراه باقیمت مناسب و ارسال سریع برای کاربران تداعی کنیم.»


نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ


دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ، سرعت‌بالا در ارسال و به‌صرفه بودن قیمت‌ها به دلیل تخفیف‌های ویژه است. برای انجام یک خرید راحت و پر تخفیف، سوپراپ اسنپ را بازکنید و وارد سرویس «سوپرمارکت» شوید. سوپرمارکت اسنپ دو نوع سرویس به افراد ارائه می‌دهد: «تحویل فوری» و «تخفیف بیشتر». 

با انتخاب «تحویل فوری» می‌توانید اقلام موردنیاز خود را از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های اطراف سفارش دهید و در کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید. در این بخش، اسنپ علاوه بر سوپرمارکت‌ها با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلفی مانند هایپراستار، جانبو، رفاه، حیات، گندم، هایپرفامیلی و حتی فروشگاه‌های محلی همکاری می‌کند، در نتیجه کاربران انتخاب‌های متنوع و متعددی برای خرید دارند.

درصورتی‌که دنبال تخفیف بیشتر هستید می‌توانید گزینه «تخفیف بیشتر» را انتخاب کنید تا کالاهای موردنظر خود را از نزدیک‌ترین هایپراستار سفارش دهید. هنگام سفارش از گزینه «تخفیف بیشتر» بازه زمانی موردنظر خود را برای تحویل کالا انتخاب می‌کنید تا خریدهای شما در همان بازه ارسال شود. 

علاوه بر تنوع محصولات در این بخش، دسته‌بندی کالاها به مواردی مانند لبنیات، دستمال و شوینده، نوشیدنی، تنقلات، محصولات پروتئینی، خشکبار و … از دیگر مزایایی است که کار شما را هنگام سفارش محصولات راحت می‌کند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.