راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد جشنواره تراکنش برنده 404 در بهمن و اسفند برگزار می‌کند

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای تمام پذیرندگان خود در دو ماه بهمن و اسفند جشنواره تراکنش برنده را برگزار می‌کند. انجام 40 تراکنش بیشتر با مجموعی بالغ‌ بر 40 میلیون ریال نسبت به ماه قبل، شرط اصلی ورود به این قرعه‌‎کشی است. اگر بنا به شرایط صنفی این امکان برای پذیرندگان وجود نداشته باشد با کسب مجموع مبالغ خرید معادل 404 میلیون ریال نسبت به عملکرد ماه قبل، امکان شرکت در این جشنواره وجود خواهد داشت.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در طول دوره جشنواره عملکرد هر ترمینال را به‌صورت مستقل بررسی خواهد کرد و پذیرندگان می‌توانند از طریق نرم‌افزار سانیار از وضعیت امتیاز خود اطلاع پیدا کنند.

نرم‌افزار سانیار، نرم‌افزاری جامع برای پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که از طریق آن پذیرندگان می‌توانند وضعیت درگاه‌های پرداخت خود را مدیریت کنند و با شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ارتباط باشند و از جشنواره‌های شرکت آگاه شوند.

در این جشنواره که در دو ماه بهمن و اسفند برگزار می‌شود، ماهانه 404 برنده از بین  پذیرندگان به‌ قید قرعه انتخاب خواهد شد. پس از انجام قرعه‌کشی انتخاب جایزه بر عهده شخص برنده خواهد بود و برندگان می‌توانند در نرم‌افزار سانیار از میان جوایزی چون کارت هدیه، کارت خرید آوندی و تلویزیون 43 اینچ جایزه خود را انتخاب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.