راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی فردا برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی از ارائه 13 مقاله تخصصی در اين کنفرانس خبر داد.

غلامرضا کاظمی دينان با بيان اينکه اين کنفرانس با حضور 500 نفر از اساتيد، صاحبنظران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی، تبليغات و رسانه از سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: با توجه به هدفگذاری اين کنفرانس بر کاربردی بودن مقالات و مطالب قابل ارائه، در انتخاب مقالات دقت زيادی صورت گرفته است که تصور می‌شود با استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان در کنفرانس مواجه شود.

وی ادامه داد: در پايان اين کنفرانس همچنين يک ميزگرد تخصصی با حضور صاحب‌نظران سه حوزه رسانه، تبليغات و روابط‌عمومی برگزار می‌شود تا نحوه تعامل روابط‌عمومي‌های حرفه‌ای با فعالان عرصه‌های رسانه و تبليغات مشخص شود. رئيس شورای سياستگذاری نخستين کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی تصريح کرد: پس از پايان کنفرانس، کتاب مقالات اين کنفرانس برای استفاده فعالان اين حوزه‌ها منتشر می‌شود که مستندی کاربردی از برگزاری اين کنفرانس و نقشه راهی برای تداوم مسير حرفه‌ای‌گرايی در روابط‌عمومی خواهد بود.

کاظمی دينان ادامه داد: همچنين دبيرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی پس از جمع‌بندی آنچه در کنفرانس اول ارائه مي‌شود، برنامه‌ريزی لازم را برای برگزاری دومين کنفرانس صورت می‌دهد، چرا که حرفه‌ای‌گرايی در روابط‌عمومی با ارائه چند مقاله کاربردی و در موضوعاتی محدود تحقق نخواهد يافت. وی برگزاری دوره‌های آموزشی و انتشار کتاب‌هايی با موضوع روابط‌عمومی کاربردی و حرفه‌ای‌گرايی در روابط‌عمومی را از جمله فعاليت‌های در دست انجام اين دبيرخانه عنوان کرد.

منبع: ستاد خبری نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.