راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

ورود پات‌لایف به مسیر توسعه پلتفرم اکوسیستمی / کسب‌وکارهای فین‌تک؛ هدف جدید پات‌لایف

حدود ۶ ماه از انتشار عمومی اپلیکیشن پات لایف می‌گذرد و این محصول توانسته در همین مدت کوتاه کاربران فعال قابل توجهی را به جذب خودکند.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، این دستاورد را می‌توان در ابتدا ناشی از مدل فکری که موجب تولد این محصول شده و سپس در ویژگی‌هایی همچون انعطاف در تغییرات متناسب با تجربه کار و توسعه محصولات مختلف در کسب‌وکارهایی مانند:

  • سرویس‌های مختلف حوزه پی‌تک
  • سرویس‌های خاص حوزه اینشورتک
  • سرویس‌های منحصر و با شرایط مناسب در حوزه گردشگری
  • سرویس یکپارچه و در حال توسعه متناسب با نیاز کاربر در حوزه سلامت
  • سرویس‌هایی با درک صحیح از افزایش انگیجمنت در حوزه گیم و سرگرمی
  • و توسعه سرویس‌های جذاب و کاربردی در قالب خدمات حمل و نقل شهری، شهر هوشمند و حوزه انتشار محتوای صوتی و بصری دانست.

پات لایف بااستفاده از شیوه‌های متفاوت بازاریابی و تبلیغات و همچنین باتحلیل مناسب از کسب‌وکارها، رفتاران کاربر و نیازمندی‌های بازار اقدام به توسعه محصول خود کرده است.

این محصول قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با جذب سهم بازار مناسب و قرارگرفتن در موقعیت منحصر خود در لایه یک پلتفرم اکوسیستمی، موجب تحول ساختاری در حوزه اپلیکیشن‌های موبایلی شود. این تحولات شامل ارائه سرویس‌ به کسب‌وکارهای حوزه بانکداری دیجیتال، لندتک، ولث‌تک، بستر توسعه market place  نسل چهارمی و توسعه سرویس‌های عمومی و خاص با بهره‌گیری از توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری و استارتاپی کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.