راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری سومین رویداد توکن‌‌تاک با موضوع متاورس

سومین رویداد توکن‌تاک ساعت 16دوشنبه 27 دی در سالن سلام مرکز نوآوری باز پرابلم برگزار می‌شود.

«توکن‌‌تاک؛ بستر آموزش و گفتمان فناوری بلاکچین در ایران» در سومین رویداد، به موضوع متاورس می‌پردازد. شرکت ققنوس، شرکت اوپکس و مرکز نوآوری باز پرابلم برگزارکنندگان و «راه‌پرداخت» و «زوم‌ارز» حامیان رسانه‌ای این رویداد هستند که هر دو هفته یک‌ بار به یکی از موضوعات روز در عرصه فناوری بلاکچین می‌پردازد. ‌تحلیل بازار رمزارزها و گفت‌وگوی ویژه با فعالان حوزه فناوری بلاکچین از دیگر بخش‌های این رویداد است.

در بخش اول سومین رویداد توکن‌تاک، حسین غضنفری، تحلیلگر بازار رمزارزها و رامتین رنگرزیان، کارشناس توسعه کسب‌و‌کار ققنوس با تحلیل بازار رمزارزها در دو هفته گذشته و مرور جدیدترین اخبار حوزه فناوری بلاکچین حضور خواهند داشت.

مصطفی مرشدی، راهنما و مربی کسب‌وکارهای دیجیتال و مدیرعامل Espritmind، در بخش بعدی این رویداد پس از پرداختن به پیشینه و چشم‌انداز پیش روی متاورس، به همراه یزدان عباسی، محقق بلاکچین و  بنیان‌گذار صرافی نکستچنج به همراه سهیل نیک‌زاد، مدیرعامل شرکت اوپکس به تبادل نظر در موضوع متاورس خواهند پرداخت.

بخش «بلاک‌تاک» سومین رویداد توکن‌تاک نیز به گفت‌وگوی ویژه با یزدان عباسی اختصاص خواهد داشت.

سومین رویداد توکن‌تاک همزمان از صفحه‌های اینستاگرام ققنوس، توکن‌تاک و پرابلم پخش خواهد شد.    

علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام از طریق ایوند توکن‌تاک در این رویداد حضور پیدا کنند.

گفتنی است؛ رویداد توکن‌تاک در مرکز نوآوری باز پرابلم به نشانی دارآباد، بلوار ارتش غرب، بعد از تقاطع اوشان، خیابان شهید ابوالفضل سمیع، کنارگذر ارتش، در ورودی باغ بهشت، ساختمان سلام برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.