راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان خرید اقساطی در سراسر کشور با ازکی‌وام فراهم شد

ازکی‌وام، به‌عنوان یک کسب‌وکار فعال در حوزه لندتک فعالیت خود را گسترش داده و امکان ارائه اعتبار را در سراسر شهرهای ایران فراهم کرده است.

به‌‌گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، در حال‌ حاضر افراد می‌توانند در هر کجای ایران، چه روستاها و چه شهرها تا سقف ۲۵ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند و کالاها و خدمات مورد نظر خود را از فروشگاه‌های همکار، به‌صورت اقساطی بخرند. نحوه دریافت اعتبار در ازکی‌وام کاملاً غیرحضوری و خرید اقساطی از فروشگاه‌ها هم به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.


نحوه دریافت اعتبار ازکی‌وام در تهران و البرز


ازکی ‌وام در ابتدا فعالیت خود را در استان تهران آغاز کرد و پس از مدتی خدمات خود را به ساکنان البرز هم ارائه داد. در واقع افرادی که در تهران یا البرز ساکن هستند، طبق روال پیشینی که در ازکی‌وام برای ارائه اعتبار انجام می‌شد، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و دریافت اعتبار از طریق سایت ازکی‌وام اقدام کنند و پس از بررسی مدارک و اعتبارسنجی، کارشناسان ازکی‌وام برای امضای قرارداد و اخذ برخی مدارک با آنها تماس خواهند گرفت.

در این تماس زمان و مکان مطلوب متقاضی مشخص می‌‌شود و نماینده ازکی‌وام با مراجعه به آدرس انتخابیِ درخواست‌دهنده، مدارک و قرارداد امضاشده را از او تحویل می‌گیرد.


راهنمای دریافت اعتبار ازکی‌وام در سایر شهرستان‌ها


مراحل ثبت‌نام در ازکی‌وام برای شهرستان‌ها مشابه ثبت‌نامی است که افراد در تهران و البرز انجام می‌دهند. اما پس از ثبت‌نام و اعتبارسنجی درخواست‌دهنده، کارشناسان ازکی‌وام با فرد تماس خواهند گرفت و راهنمایی‌های لازم را در خصوص نحوه‌ پر کردن چک و برخی مدارک به او خواهند داد. در نهایت فرد قرارداد امضاشده و مدارک مذکور را از طریق پست برای ازکی‌وام ارسال می‌کند.

در هر دو روش بخشی از مدارک در سایت ازکی‌وام بارگذاری می‌شود، اما لازم است که متقاضی برای احراز هویت شغلی، نسخه فیزیکی برخی مدارک و یک برگ چک را به همراه قرارداد امضاشده به دست ازکی‌وام برساند. نحوه ارسال این مدارکِ فیزیکی هم در شهرستان‌ها از طریق پست به‌سادگی قابل حل است.

لازم به ذکر است که زمان افزایش اعتبار درخواست‌دهنده به استان یا شهر محل زندگی او ارتباطی ندارد و به محض رسیدن مدارک و قرارداد امضاشده به کارشناسان ازکی‌وام، حداکثر تا سه روز اعتبار او افزایش می‌یابد و می‌تواند خرید خود را در فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام انجام دهد.


ازکی‌وام؛ راهکاری سریع و در دسترس برای خرید اقساطی


ازکی‌وام در تلاش است به‌عنوان یک کسب‌وکار پیشرو در حوزه لندتک، راهکارهای ساده و سریع با دسترس‌پذیری بالا برای دریافت اعتبار و خرید قسطی به متقاضیان ارائه دهد. به همین دلیل در حال‌ حاضر این کسب‌وکار توانسته امکان درخواست اعتبار را در سراسر کشور برای متقاضیان فراهم کند. بدین صورت همه می‌توانند بدون مراجعه حضوری از هر جای کشور درخواست خود را ثبت کنند و کالاها و خدمات مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین و اقساطی، از فروشگاه‌های معتبر ازکی‌وام بخرند.

همان‌طور که گفته شد، در حال‌ حاضر ازکی‌وام تا ۲۵ میلیون تومان به افراد حقیقی و سازمان‌ها اعتبار ارائه می‌دهد. متقاضیان برای دریافت این اعتبار کافی است با بارگذاری مدارکی مانند مدارک هویتی و گردش حساب در سایت و ارائه یک برگ چک صیادی به‌عنوان ضمانت، درخواست خود را تکمیل کنند.

افراد پس از دریافت اعتبار می‌توانند محصولات و کالاهایی مثل وسایل دیجیتال و لوازم خانگی را در اقساط بلندمدت خریداری کنند. تمامی فرایند دریافت اعتبار تا خرید اقساطی از فروشگاه‌ها غیرحضوری انجام می‌شود. نحوه خرید از فروشگاه‌ها نیز به‌سادگی انجام می‌شود؛ کافی است افراد پس از دریافت اعتبار، در مرحله پرداخت از بین درگاه‌های پرداخت موجود، درگاه‌ ازکی‌وام را انتخاب کنند. به این صورت وارد سایت ازکی‌وام می‌شوند و در نهایت با کاهش اعتبار به میزان قیمت محصول انتخاب‌شده، خرید محصول نهایی خواهد شد.

تلاش‌های ازکی‌وام در راستای بالا بردن دسترسی مردم به خدمات اعتباری به اینجا محدود نمی‌شود. سعی ازکی‌وام بر این است که روزبه‌روز و تا حد ممکن شرایط برای مشتریان ساده‌تر و سریع‌تر شود تا افراد بیشتری بتوانند اعتبار بگیرند و هر آنچه می‌خواهند را به‌صورت اقساطی بخرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت‌نام و نحوه دریافت اعتبار می‌توانید به سایت ازکی‌‌وام مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.