راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در خوزستان برگزار شد

بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری (نهمین فن‌بازار استان خوزستان) از روز سه‌شنبه هفتم تا نهم دی‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان برگزار شد. در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری، تلاش شد تا به قابلیت‌ها و ویژگی‌های سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیکی استان خوزستان فناپ پرداخته شود.

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، در این نمایشگاه، فناپ خوزستان به نمایندگی از مجموعه فناپ در غرفه مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز حضور داشت و پروژه‌هایی از فناپ همچون ابر ایران، PGSB و سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیکی استان خوزستان، معرفی شدند.

ضمن اینکه مدیران و رؤسای استان از جمله صادق خلیلیان، استاندار خوزستان؛ مهدی طرفی، مشاور استاندار؛ سیداحمد موالی‌زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری؛ مهرداد نیکو، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بودجه استان؛ علی صالح‌نساج، مدیریت کل فناوری اطلاعات استان؛ علیرضا مهرآبادی، مدیریت کل شعب پست‌بانک استان؛ علوی زارع، مدیریت مرکز رشد و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز؛ ایرج کاظمی‌نژاد، ریاست پارک و علم فناوری خوزستان و علیرضا ،کیاست معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از محصولات فناپ بازدید کردند.

در این نمایشگاه، دستاوردهای پژوهشی و فناوری سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیکی استان خوزستان معرفی و به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این سامانه در موضوع‌های زیر پرداخته شد:

  • احصا و پیاده‌سازی فرایندهای سرمایه‌گذاری در 36 دستگاه اجرایی در استان خوزستان و ثبت و پیگیری و انجام و صدور الکتریکی مجوزها؛
  • محصول استعلام دستگاه‌های اجرایی و ثبت 1628 پرونده و حدود 6300 استعلام بین‌دستگاهی؛
  • محصول گزارش‌گیری استعلامات، مجوزهای شرکت شهرک‌های صنعتی و وضعیت صدور مجوزها.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.