راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح تأمین مالی جمعی شهر هوشمند گیلسا بر پلتفرم کارن‌کراد منتشر شد / جذب 70 درصدی سرمایه مورد نظر در 13 روز

شهر هوشمند گیلسا؛ طرح منتخب چهارمین شب مسابقه کارویا، 23 آذر، با مبلغ درخواستی چهار میلیارد تومان بر پلتفرم تأمین مالی جمعی کارن‌کراد قرار گرفت. این طرح اکنون در مرحله جذب سرمایه قرار دارد.

ایده شهر هوشمند گیلسا که با هدف تولید و فروش تجهیزات هوشمندسازی ساختمان در حوزه‌های روشنایی، گرمایش، سرمایش، ایمنی و امنیت شکل گرفته؛ حدود 13 روز است که بر بستر پلتفرم کارن‌کراد منتشر شده است. در حالی‌ که 20 روز به پایان طرح باقی مانده، این شرکت توانسته 70 درصد از سرمایه مورد نیاز خود را به دست آورد. سود پیش‌بینی‌شده طرح رقمی معادل 38 درصد است. میانگین درآمد در ماه، 658 میلیون و 300 هزار تومان و میانگین هزینه‌ها در ماه 444 میلیون تومان در نظر گرفته شده‌ است.

نحوه درآمدزایی این شهر هوشمند، از فروش تولیدات است. مدت زمان اجرای طرح 9 ماه است که در انتهای دوره پروژه، مشارکت‌کنندگان در 79/1 درصد سود حاصل از فروش تولیدات شریک می‌شوند. در این دوره 9ماهه 100 دستگاه گیت‌وی، 5000 پریز کریستالی، 4000 پریز پلکسی و 8300 کلید هوشمند ساخته و فروخته می‌شود.

قیمت تمام‌شده این محصول، شامل قطعات و مواد اولیه، هزینه‌های سربار و نیروی انسانی و… مجموعاً برای دوره 9ماهه اجرای طرح، چهار میلیارد تومان است. 10 درصد از این مبلغ هزینه بازاریابی، 15 درصد صرف منابع انسانی، 63 درصد مواد اولیه و 12 درصد شامل سایر هزینه‌ها خواهد شد. رویکرد شرکت B2B و B2C است که شامل مشتریان مصرف‌کننده نهایی، مشتریان همکار، معماران و طراحان داخلی، ناظران برق و پیمانکاران الکتریکال، شرکت‌های هوشمندسازی‌ ساختمانی و جریان ضعیف الکتریکی‌ها، برقکار‌ان و شرکت‌های مرتبط با تأسیسات ساختمانی می‌شود.


نگاهی به طرح


امروزه به‌دلیل مشغله‌های کاری و گسترش فناوری، مردم به هوشمندسازی ساختمان روی آورده‌اند، در شهرهای پرجمعیت و بزرگ کشورمان، ساختمان‌های هوشمند و اینترنت اشیا جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و بسیار پرکاربرد شده‌ است. به همین دلیل تمام ساختمان‌های مسکونی و اداری در شهرهای پرجمعیت می‌توانند بازار هدف این محصول محسوب شوند. بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در شش‌ماهه اول سال 1399 در سراسر کشور 233 هزار واحد مسکونی پروانه ساخت دریافت کرده‌اند.

چاپ کاتالوگ و بروشور، اعطای نمایندگی در استان‌ها، تبلیغات صداوسیما، سمینارها و نمایشگاه‌ها، طرح دعوت به همکاری مشاوران طراحی ساختمان، معماران و طراحان داخلی، مهندسان برق و مکانیک در حوزه ساختمانی، برقکاران، سازندگان واحدهای مسکونی، ویلایی، تجاری و اداری و فعالان در حوزه مسکن در برنامه بازاریابی طرح شهر هوشمند گیلسا قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.