راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به عملکرد غرفه پرداخت الکترونیک سپهر در اینوکس کیش

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی، 8 آذر در جزیره کیش افتتاح شد. ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه‌گذاری از جمله بانک صادرات و پرداخت الکترونیک سپهر در این نمایشگاه حضور داشتند.

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در این رویداد به معرفی آخرین خدمات و دستاوردهایش پرداخت؛ کیف پول الکترونیکی سپهر یکی از خدمات معرفی‌شده در نمایشگاه است که به همراه اپلیکیشن پاس، میزبان کاربران اپلیکیشن صاپ بانک صادرات شده است. دستگاه‌های کارت‌خوان سپهر به‌عنوان پیشتاز در کمترین میزان خطای پذیرندگی کشور، درگاه‌ها و کیوسک‌های جدید پرداخت الکترونیک سپهر برای مراکز خدماتی و درمانی، از دیگر خدمات جدید پرداخت الکترونیک سپهر هستند که در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مورد توجه قرار گرفتند.

گفتنی است امیر یوسفیان، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در روز اول نمایشگاه از غرفه این شرکت بازدید کرد و با تمام خدمات و محصولات جدید پرداخت الکترونیک سپهر آشنا شد.

قسمت دیگری از نمایشگاه به نشست و سخنرانی اختصاص داشت؛ حجت‌الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشستی تحت عنوان روش‌های تأمین مالی مگاپروژه‌ها و طرح‌های بزرگ صنعتی کشور از الزام تمرکز بر صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی صحبت کرد و بابک رهنماپور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر در نشست معرفی خدمات سوپرمارکت مالی بانک صادرات، خدمات و محصولات شرکت را معرفی و نقش پرداخت الکترونیک سپهر در توسعه بانکداری کشور و زنجیره تأمین ارزش بانک صادرات ایران را تشریح کرد.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش با حضور ۲۰۰ سازمان دولتی و شرکت سرمایه‌گذاری با ۸۰ غرفه، از تاریخ  8 الی ۱۱ آذر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.