راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره یلدای پی‌پاد آغاز شد / با جک‌پاد آیفون 13 برنده شوید

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، جشنواره جک‌پاد به مناسبت یلدا برگزار می‌شود؛ شرکت‌کنندگان در جک‌پاد شانس برنده‌شدن جوایزی مانند آیفون 13، پلی‌استیشن، ساعت هوشمند، تبلت، ایکس‌باکس، ایرپاد، دوچرخه کوهی، شارژر همراه، هدفون بی‌سیم، کارت هدیه و تور کیش را دارند.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد اپلیکیشن پی‌پاد (کیف پول همراه پاسارگاد) را با ایجاد کاربری زیبا و امکانات متعددی نظیر امکان کارت‌به‌کارت، امکان خرید بیمه، امکان پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، پرداخت قبوض و… را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کاربران این اپلیکیشن برای شرکت در این جشنواره، باید وارد بخش «جشنواره‌ها» شوند و جک‌پاد را بچرخانند؛ شرکت‌کنندگان در هر روز، تنها یک‌ بار می‌توانند از طریق چرخاندن جک‌پاد امتیاز کسب کنند و برای چندبرابر شدن امتیاز می‌توانند با یکی از خدمات پی‌پاد تراکنش انجام دهند و به ازای هر 1000 تومان تراکنش یک امتیاز به امتیازات خود اضافه کنند؛ امتیاز روزانه هر کاربر بر اساس حاصل‌ضرب امتیاز کسب‌شده از تراکنش‌های مالی در امتیاز جک‌پاد محاسبه می‌شود. سرویس‌های کارت‌به‌کارت، افزایش موجودی کیف پول، انتقال اعتبار و انتقال به حساب، امتیازی در این جشنواره برای شما ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.