راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فصلنامه اینشورتک با محوریت بررسی انتظارات فعالان بیمه از دولت سیزدهم منتشر شد

این شماره از مجله به‌طور خاص با موضوع «انتظار فعالان صنعت بیمه و اینشورتک‌ها از دولت جدید و سیاست‌گذاران» به بیان دغدغه‌ها و چالش‌های موجود بر سر راه فعالیت شرکت‌های بیمه و کسب‌و‌کارهای نوپا پرداخته است. از سوی دیگر بررسی موضوع «تحول دیجیتال و توسعه اقتصادی» هم‌راستا با محور اصلی همایش روز بیمه از موضوعاتی است که در شماره ویژه روز بیمه فصلنامه اینشورتک در گفت‌وگو با عناصر کلیدی و چهره‌های شاخص تحول دیجیتال کشور به آن پرداخته‌ شده است.

شماره زمستان نشریه اینشورتک به‌طور ویژه به بررسی انتظارات و توقعات فعالان صنعت بیمه از دولت سیزدهم پرداخته است. مرور دیدگاه‌های احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در رابطه با رویکردهای صنعت بیمه، گزارش پژوهشی از نقش نهادهای بالادستی در کارکردهای این صنعت، گفت‌و‌گو با پرویز خوش‌کلام خسروشاهی، قائم‌مقام رئیس‌کل بیمه مرکزی و انجام نظرسنجی از مدیران و کارشناسان صنعت بیمه و استارتاپ‌ها در رابطه با چالش‌ها و موانع رگولاتوری در صنعت بیمه کشور در راستای پرونده ویژه فصلنامه اینشورتک انجام‌ گرفته است.

این فصلنامه در شماره اخیر خود به مناسبت روز بیمه و همایش بیمه و توسعه، بخش ویژه‌‌ای نیز به موضوع تحول دیجیتال اختصاص داده است. مصاحبه با مهدی ایمانی‌مهر، قائم‌مقام مدیرعامل و معاون توسعه ارتباط با مشتریان شرکت فناوران اطلاعات خبره، مهدی شامی زنجانی، رئیس مرکز تحول دیجیتال دانشگاه تهران و محمدرضا فرحی، بنیان‌گذار بیمه بازار و همچنین میزگرد چالشی با شاهین فتاحیانی، عضو هیئت‌مدیره سنهاب از مطالبی است که در پرونده ویژه تحول دیجیتال شماره چهارم فصلنامه اینشورتک جای گرفته‌اند.

فصلنامه اینشورتک که در دوره جدید در قالب ۱۲۸ صفحه رنگی و شبکه توزیع گسترده به‌صورت فصلنامه در دسترس فعالان حوزه بیمه و مالی کشور قرار می‌گیرد، دارای فصل‌های مشخص با موضوعات خاص خود است. در بخش تجربه خارجی، معرفی برندگان جایزه افما ۲۰۱۲، در گروه آکادمی، خلق یک تجربه مشتری ناب و در بخش تجربه ایرانی، بررسی حضور استارتاپ‌های ایرانی در مجامع بین‌المللی مانند جیتکس و استارتاپ جرمنی تور از جمله مطالب خواندنی این فصلنامه است.

گروه رسانه اینشورتک به‌تازگی از سایت خبری ـ تحلیلی اینشورتک با آدرس https://insurtech.ir رونمایی کرده است. در این وب‌سایت می‌توان به گستره فراوانی از اخبار و تحلیل‌های روز دسترسی داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.