راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین گردهمایی همکاران معاونت خدمت شرکت توسن‌تکنو برگزار شد

طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰، سومین گردهمایی همکاران معاونت خدمت شرکت توسن‌تکنو با هدف ارتقای هرچه بیشتر توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی این شرکت در حوزه بانکی برگزار شد. این رویداد دوروزه با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل، معاونان، مدیران ارشد و متخصصان فنی شرکت توسن‌تکنو از سراسر کشور در محل هتل سیمرغ تهران برگزار و همزمان به‌صورت آنلاین برای سایر همکاران این شرکت در تمامی استان‌ها پخش شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسن‌تکنو، این شرکت طی سال‌های اخیر با توجه به هدف‌گذاری خود برای توسعه فعالیت‌های زنجیره پشتیبانی ماشین‌های بانکی، پشتیبانی گسترده ماشین‌های بانکی موجود در ایران را در برنامه استراتژیک خود قرار داد و هم‌اکنون خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی این شرکت به‌صورت مالتی‌برند ارائه می‌شود. بدین‌ترتیب برندهای GRGBanking ،HYOSUNG و NCR در کنار چهار برند دیگر موجود در شبکه بانکی ایران، تحت پوشش خدمات نگهداری و تعمیرات این شرکت قرار گرفته‌اند.

تلاش برای ارتقای توانمندی ارائه سرویس نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی توسط توسن‌تکنو طی سال‌های اخیر به‌صورت مستمر ادامه داشته است. این شرکت با جذب نیروهای زبده در حوزه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی خودپرداز هیوسانگ، دانش لازم در خصوص پشتیبانی از این ماشین‌های بانکی را کسب کرده و ضمن مذاکره و تأمین اقلام قطعات یدکی لازم، با نهادینه‌کردن آموزش‌های فنی در بدنه کارشناسان و ظرفیت‌سازی در دفاتر استانی، توانمندی ارائه خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی مذکور را تا سطح بالایی ارتقا داده است. توسن‌تکنو در حال حاضر با بیش از ۸۵ دفتر استانی موفق به پوشش کامل کشور در حوزه ارائه خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی شده است.

این در حالی است که تلاش‌های متخصصان این شرکت، به جلب رضایت مدیران و پرسنل تلاشگر بانک‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک سپه، بانک صادرات ایران، بانک رفاه کارگران، پست‌بانک و بانک‌های خصوصی متعددی در حوزه سرویس ماشین‌های بانکی منجر شده است.

شایان ذکر است توسن‌تکنو در حال حاضر در حوزه پرداخت الکترونیک نیز نماینده انحصاری مجاز برای ترویج، فروش و پشتیبانی از تمامی پایانه‌های نقطه فروش شرکت PAX در ایران است.

سومین گردهمایی همکاران معاونت خدمت شرکت توسن‌تکنو در حالی برگزار شد که این شرکت با هدف ارتقای توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در حوزه بانکی، برای ارائه خدمات پشتیبانی به طیف وسیعی از ماشین‌های بانکی با برندهای گوناگون اعلام آمادگی کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.