راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن‌آوا کارت کارشناس امور نمایندگان در حوزه عملیات استخدام می‌کند

شرکت فن‌آوا اکارت به‌صورت سهامی عام، با هدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت، در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان عضوی از گروه بزرگ فن‌آوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز پی‌اس‌پی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.

شرکت فن‌آوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت‌های فن‌آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن‌آوا در اختیار فن‌آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت‌های فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقا پیدا کرد. در حاضر شرکت فن‌آوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک‌های معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایران‌زمین، مسکن، پست‌بانک، آینده، حکمت ایرانیان، توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ به‌عنوان یکصد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یکصد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیت‌های وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «رکارت» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران درج‌ شده و اکنون قصد دارد کارشناس امور نمایندگان در حوزه عملیات استخدام کند.

کارشناس امور نمایندگان

شرایط احراز:

  • آشنایی با محیط و امور اجرایی در پی‌اس‌پی؛
  • داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری مرتبط قابل‌ ارائه؛
  • مسلط بر نرم‌افزار office (اکسل، پاورپوینت و ورد) برای گزارش‌گیری‌ها و آماده‌سازی گزارش‌های مدیریتی؛
  • مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق‌لیسانس صنایع؛
  • تفکر انتقادی، استفاده از منطق و استدلال برای شناسایی نقاط قوت و ضعف راه‌حل‌های جایگزین، نتایج یا روش‌هایی برای مسائل؛
  • توجه به جزئیات، صداقت و درستکاری، اعتماد، مسئولیت‌پذیری، ابتکار، همکاری؛
  • مدیریت و نظارت و کنترل مستمر عملکرد و فعالیت‌های نمایندگی‌ها/شعب تحت پوشش و اجرای درست و دقیق روش‌ها و ارائه؛
  • تعامل و هماهنگی با واحدهای ذی‌ربط در بانک‌ها، سرپرست‌ها و شرکت‌های تابعه؛
  • آشنایی با مباحث مدیریت پروژه و نرم‌افزارهای کنترل پروژه؛
  • سن بین 25 تا 32 سال.

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در بخش موضوع به آدرس ایمیل، به نشانی hr@fanavacard.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.