راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

فن‌آوا کارت کارشناس امور نمایندگان در حوزه عملیات استخدام می‌کند

شرکت فن‌آوا اکارت به‌صورت سهامی عام، با هدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت، در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان عضوی از گروه بزرگ فن‌آوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز پی‌اس‌پی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانک‌ها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.

شرکت فن‌آوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت‌های فن‌آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن‌آوا در اختیار فن‌آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت‌های فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقا پیدا کرد. در حاضر شرکت فن‌آوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک‌های معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایران‌زمین، مسکن، پست‌بانک، آینده، حکمت ایرانیان، توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ به‌عنوان یکصد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یکصد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیت‌های وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «رکارت» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران درج‌ شده و اکنون قصد دارد کارشناس امور نمایندگان در حوزه عملیات استخدام کند.

کارشناس امور نمایندگان

شرایط احراز:

  • آشنایی با محیط و امور اجرایی در پی‌اس‌پی؛
  • داشتن حداقل ۲ سال تجربه کاری مرتبط قابل‌ ارائه؛
  • مسلط بر نرم‌افزار office (اکسل، پاورپوینت و ورد) برای گزارش‌گیری‌ها و آماده‌سازی گزارش‌های مدیریتی؛
  • مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق‌لیسانس صنایع؛
  • تفکر انتقادی، استفاده از منطق و استدلال برای شناسایی نقاط قوت و ضعف راه‌حل‌های جایگزین، نتایج یا روش‌هایی برای مسائل؛
  • توجه به جزئیات، صداقت و درستکاری، اعتماد، مسئولیت‌پذیری، ابتکار، همکاری؛
  • مدیریت و نظارت و کنترل مستمر عملکرد و فعالیت‌های نمایندگی‌ها/شعب تحت پوشش و اجرای درست و دقیق روش‌ها و ارائه؛
  • تعامل و هماهنگی با واحدهای ذی‌ربط در بانک‌ها، سرپرست‌ها و شرکت‌های تابعه؛
  • آشنایی با مباحث مدیریت پروژه و نرم‌افزارهای کنترل پروژه؛
  • سن بین ۲۵ تا ۳۲ سال.

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در بخش موضوع به آدرس ایمیل، به نشانی hr@fanavacard.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.