پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
فنآوا کارت کارشناس امور نمایندگان در حوزه عملیات استخدام میکند
شرکت فنآوا اکارت بهصورت سهامی عام، با هدف «ارائه خدمات ایمن، مؤثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت، در سال ۱۳۸۲ بهعنوان عضوی از گروه بزرگ فنآوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز پیاسپی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارتهای اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ اقدام به همکاری با بانکها در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی دستگاههای کارتخوان در سطح کشور کرد. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوریهای امنیتی روز دنیا و بهرهگیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور شد.
شرکت فنآوا کارت توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.
در سال ۱۳۹۲ با توجه به اهمیت و توسعه فعالیتهای فنآوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فنآوا در اختیار فنآوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساختهای فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقا پیدا کرد. در حاضر شرکت فنآوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارا بودن ۷۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانکهای معتبری مانند کشاورزی، سپه، انصار، سینا، مهر اقتصاد، ایرانزمین، مسکن، پستبانک، آینده، حکمت ایرانیان، توسعه صادرات، سرمایه، دی و شهر و سایر مؤسسات مالی و بنگاههای اقتصادی خدمات ارائه میدهد.
این شرکت در تاریخ ۱۶ اردیبهشتماه ۱۳۹۸ با شماره ۱۱۶۴۷ موفق به پذیرش در بورس شد. نام این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۱۸ بهعنوان یکصد و نود و چهارمین نماد معاملاتی و نیز یکصد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم در گروه صنعت رایانه و فعالیتهای وابسته به آن و زیرگروه صنعت مشاوره و فعالیتهای وابسته به آن با کد صنعت «۷۲۲۰» و نماد «رکارت» در فهرست نرخهای بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران درج شده و اکنون قصد دارد کارشناس امور نمایندگان در حوزه عملیات استخدام کند.
کارشناس امور نمایندگان
شرایط احراز:
- آشنایی با محیط و امور اجرایی در پیاسپی؛
- داشتن حداقل 2 سال تجربه کاری مرتبط قابل ارائه؛
- مسلط بر نرمافزار office (اکسل، پاورپوینت و ورد) برای گزارشگیریها و آمادهسازی گزارشهای مدیریتی؛
- مدرک تحصیلی لیسانس یا فوقلیسانس صنایع؛
- تفکر انتقادی، استفاده از منطق و استدلال برای شناسایی نقاط قوت و ضعف راهحلهای جایگزین، نتایج یا روشهایی برای مسائل؛
- توجه به جزئیات، صداقت و درستکاری، اعتماد، مسئولیتپذیری، ابتکار، همکاری؛
- مدیریت و نظارت و کنترل مستمر عملکرد و فعالیتهای نمایندگیها/شعب تحت پوشش و اجرای درست و دقیق روشها و ارائه؛
- تعامل و هماهنگی با واحدهای ذیربط در بانکها، سرپرستها و شرکتهای تابعه؛
- آشنایی با مباحث مدیریت پروژه و نرمافزارهای کنترل پروژه؛
- سن بین 25 تا 32 سال.
علاقهمندان میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی در بخش موضوع به آدرس ایمیل، به نشانی hr@fanavacard.ir ارسال کنند.