راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنگ به همراه یک ضمیمه به شماره سی‌ام رسید / رمزارز؛ رسانه رسمی حوزه بازار و کسب‌وکارهای رمزارز در ایران متولد شد

کارنگ، هفته‌نامه اقتصاد نوآوری به شماره سی‌ام خود رسید. شماره جدید کارنگ در گفت‌وگو با بهروز حاجیان تهران، مدیرعامل شرکت پیشتاز طب به صنعت تشخیص و فرصت‌های آن برای اقتصاد نوآوری پرداخته است.

در گفت‌وگویی دیگر نیز بنیان‌گذاران سایت رسمیو از فعالیت کسب‌وکار خود و سختی‌ها و چالش‌های شفافیت اطلاعات در میان شرکت‌های ایرانی گفته‌اند.

اما اتفاق مهم این شماره تولد یک رسانه جدید در ضمیمه هفته نامه کارنگ است. اولین پیش‌شماره از هفته‌نامه 16 صفحه‌ای رمزارز به عنوان ضمیمه کارنگ منتشر شد. در این شماره از رمزارز که با رویکرد تحلیل فرصت‌ها و فضاهای تجاری و کسب‌وکاری بازار رمزارزها منتشر می‌شود گزارش‌ها، یادداشت‌ها و گفت‌وگوهای متنوعی درخصوص این بازار در ایران و جهان منتشر شده است.

در پیش‌شماره «رمزارز» امیرحسین مردانی، مدیرعامل صرافی بیت‌پین در یادداشتی تحلیلی به این سوال پاسخ داده است که اگر ایران بخواهد با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد از فرصت‌های بازار رمزارزها استفاده کند باید چه نکات و ضرورت‌ها را مدنظر قرار دهد. او با اشاره به تجربه این صرافی در منطقه آزاد انزلی تاکید کرده ایران می‌تواند حتی رمزارز ملی داشته باشد به شرطی که مسیر درستی را در بازار رمزارزها چه در داخل و چه در سطح بین‌الملل در پیش بگیرد.

میثم رجبی از مدیران شرکت رادین هم در گفت‌وگویی مفصل از برنامه‌های این شرکت برای راه‌اندازی صرافی و کیف پول و چند محصول و خدمت دیگر در حوزه رمزارزها گفته است. او سابقه و تجربه رادین در حوزه رمزنگاری و امنیت را پشتوانه خوبی برای این شرکت دانسته که در بازار رمزارزها می‌تواند به یک مزیت رقابتی برای آن تبدیل شود.

همچنین در پیش‌شماره اول «رمزارز» امیرحسین راد، مدیرعامل صرافی نوبیتکس، محمد قاسمی مدیرعامل صرافی مزدکس، و امیرعباس امامی مدیرعامل کارچین در یادداشت‌هایی به چالش‌های رگولاتوری بازار رمرزارزها در ایران پرداخته‌اند.

بررسی تحولات بازارهای جهانی رمزارزها در هفته گذشته، تغییرات مدیریتی در کسب‌وکارهای شناخته‌شده این بازار و نگاهی به دلایل ریزش بازار در این هفته از بخش‌های دیگر ضمیمه «رمزارز» هفته‌نامه کارنگ است.

این ضمیمه را می‌توانید رایگان از سایت کارنگ و یا اینجا دانلود کنید و بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.