راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

روز جهانی اپلیکیشن با پات لایف / اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر اقتصاد اشتراکی

امروز 11 دسامبر روز جهانی اپلیکیشن است که هدف ترویج فرهنگ جمعی استفاده از برنامه‌های موبایلی را دنبال و اهمیت نوآوری را گوشزد می‌کند. در راستای همین فرهنگ‌سازی‌ها شرکت کارت اعتباری ایران کیش با ارائه «اپلیکیشن پات لایف» بستری را فراهم کرده، که تمام ابعاد زندگی انسان را در قالب یک اپلیکیشن پوشش دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، پات لایف اپلیکیشن موبایلی بر بستر اکوسیستم مبتنی بر اقتصاد اشتراکی با شعار حال خوب زندگی است که تلاش می‌کند پای خود را از سوپراپ‌ها فراتر بگذارد. این اپلیکیشن با رویکردی متفاوت نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها که بیشتر حول محور توسعه عرضی و تعدد سرویس عمل می‌کنند، تلاش کرده این رویکرد را با چاشنی اکوسیستمی خود، با انقلاب جدیدی در عرصه کسب‌وکارهای الکترونیکی، همراه کند.

پات لایف اعلام کرده که قصد دارد تا در جای‌جای زندگی مردم در قالب یک همراه هرلحظه عمل کند زیرا پلتفرم آن می‌تواند سرویسی جامع، حامی و امن در رفع تمامی نیازهای روزمره و حتی اساسی باشد.

پات لايف هم‌اکنون با گستردگی محصولات در قالب انواع روش‌های پرداخت الکترونیکی، خدمات پرداخت شهری، خدمات جامع بانكی، گردشگری، بيمه، خدمات شهری و شهروندی، بازی و سرگرمی و … در دسترس عموم است. این اپلیکیشن را می‌توان با کد دستوری #1*788* یا از طریق گوگل پلی دانلود کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.