راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک تجارت: مشتری باید ایران‌کیش و بانک را یکسان ببیند

هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت با حضور در شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در جریان آخرین محصولات و پروژه‌های این شرکت و تعاملات بانک و ایران‌کیش قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران‌کیش، اخلاقی در این جلسه با تأکید بر اینکه آنچه برای بانک بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد، ارائه محصولی است که مشتری ما را راضی نگه دارد، گفت: «قطعاً محصولاتی که از سوی ایران‌کیش ارائه می‌شود، باید کاربرمحور بوده و در راستای این رضایت شکل بگیرد و البته هدف آن تحقق برنامه‌های بلندمدت است.»

او افزود: «برای بانک تجارت در همه شاخص‌ها سهم بازار و کیفی‌شدن محصولات و ارائه محصولات جدید از سوی ایران‌کیش بسیار اهمیت دارد که امیدواریم ایران‌کیش تمام این موارد را در نظر داشته باشد.»

اخلاقی با بیان اینکه نقش خدمات الکترونیک در تسهیل و افزایش امنیت مبادلات بانکی مشتریان غیر قابل انکار است، افزود: «حرکت در این مسیر طی مدت گذشته مثبت بوده و می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد.» 

او بر ضرورت تعاملات بهتر و مثبت‌تر ایران‌کیش و بانک تجارت تأکید کرد و افزود: «بی‌تردید با بهبود ارتباطات بانک تجارت و ایران‌کیش اهداف نیز با سرعت بیشتری تحقق می‌یابند. سهم بازار بهتری در این راستا خواهیم داشت و هر یک از محصولات ایران‌کیش در کنار بانک تجارت، ویژگی‌ها و امتیازهای خود را خواهند داشت.» 

او با بیان اینکه در مدت گذشته بررسی کرده که مدیرعامل ایران کیش تلاش داشته تا ارتباط خوبی با بانک تجارت برقرار کند و با پیگیری و مسئولیت‌پذیری اهداف را در این امور محقق کند، اظهار کرد: «ایران‌کیش باید به بخشی از بانک تجارت تبدیل شود، به این معنا که وقتی مشتری نام ایران‌کیش را می‌شنود، در واقع نام بانک تجارت را در پشت آن ببیند. ایران‌کیش هسته مرکزی فعالیت‌های خود را تعیین کرده است.» 

پیمان طبری، مدیرعامل ایران‌کیش نیز در این نشست با بیان اینکه ایران‌کیش با پشتیبانی ٢۴ساعته همواره در راستای برطرف‌کردن خواست‌های بانک تجارت گام برداشته، به برخی محصولات از جمله اپلیکیشن زمرد، کیف پول اعتباری و جایگاه سوخت و برنامه‌های این حوزه پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.